Prodimed

Louise Kosterman

In een woord: FANTASTISCH.
De producten vind ik erg fijn en makkelijk te bereiden.
In een woord: FANTASTISCH.
De producten vind ik erg fijn en makkelijk te bereiden.
En Josien, ach die lieve schat is echt mijn redding. Wat een fantastisch kundige en betrokken dame is dat. Ze heeft me zo ontzettend veel geleerd.
Ook vind ik het erg fijn dat ik bij haar terecht kan met vragen waar ik zelf geen antwoord op heb. Dat er wel eens, ondanks me netjes houden aan mijn eetgewoonten, geen gewicht af ging of iets dergelijks, zij mij altijd goed kon duiden waar het eventueel aan zou kunnen liggen.
En nog steeds ben ik dankbaar en gelukkig met haar en jullie dat ik een voor mij prettig gewicht heb bereikt. Én nog steeds mijn best doe om dit ook te behouden.
De gezondheidsvoordelen zijn dat ik echt anders ben gaan eten, veel bewuster en met meer aandacht dan ik voorheen deed.
Ik voel me heerlijk!!

Alexandra

Door de goede begeleiding veel afgevallen. Maar dit was voor mij ook een goede levensles om op lange termijn gezond en slank te blijven. Zeker een aanrader!

Danielle Luza

Gewichtsafname, meer energie. Fijne begeleiding.

Myra Eeken-Hermans

Professioneel, stimulerend (begeleiding). Programma: het werkt! Doordat ik flink wat kilo's heb verloren, kan ik weer pijnvrij lopen.

Bart Devrouw

Mijn ervaring was zeer positief!! Ik heb mijn levensstijl volledig aangepast. ik verloor bijna 20 kg in 6 maanden. Josien de diëtiste volgde alles wekelijks op en gaf tips waardoor dit traject zeer... Mijn ervaring was zeer positief!! Ik heb mijn levensstijl volledig aangepast. ik verloor bijna 20 kg in 6 maanden. Josien de diëtiste volgde alles wekelijks op en gaf tips waardoor dit traject zeer gemakkelijk was. Zeker een aanrader voor iemand die wil vermageren.

Nicole

Ik heb het als heel fijn ervaren.
Ik ben zoveel blijer met mijn lijf

Pascalle van Wensveen

Super programma, niet goedkoop, maar zeker effectief, ik voel me heel goed, gezond en heel energiek met dit programma, ik ben hier heel goed mee afgevallen.

Franka

Met de super begeleiding is afvallen nu ook voor mij haalbaar.

norah

Herstelprogramma Long Covid: verpleegkundige en fysiotherapeut adviseerden eiwitrijke voeding

Petra Hermans

Voor mij werkt het programma heel goed doordat heel duidelijk is wat je per dag mag eten. En ook goed vol te houden (na de 1e week want die was wel even zwaar) En ook de opbouw door de verschillende... Voor mij werkt het programma heel goed doordat heel duidelijk is wat je per dag mag eten. En ook goed vol te houden (na de 1e week want die was wel even zwaar) En ook de opbouw door de verschillende fases naar weer normale voeding vind ik prettig. Heb het programma nog niet helemaal afgerond, zit nu in fase 3. Ben 35 kg afgevallen en wil er nog 8 kwijt. Voel me heerlijk, alles gaat een stuk gemakkelijker, bewegen, slaap goed.
Begeleiding door diëtiste via chat is ook heel goed en duidelijk.