Prodimed

Giny Ruijters

T is voor mij t perfecte schema, de producten smaken goed en de begeleiding werkt heel goed, vragen worden snel beantwoord en ook de uitleg en de tips zijn prima. Voor mij is dit gewoon de ideale... T is voor mij t perfecte schema, de producten smaken goed en de begeleiding werkt heel goed, vragen worden snel beantwoord en ook de uitleg en de tips zijn prima. Voor mij is dit gewoon de ideale manier om af te vallen, Je hebt echt geen honger of zin , waardoor t heel goed te doen is. Bovendien zie je best snel resultaat en dat motiveert ook enorm.

Dominique Berkhout

Ik heb de begeleiding als heel prettig ervaren. De diëtiste was altijd positief, ook als ik even negatief er in stond. Ze was er altijd om de juiste motivatie te geven.

Angelie Donders

Afgevallen tot streefgewicht

theo luining

Gezond naar minder gewicht

Monique Boer

Ik heb al van alles geprobeerd maar met dit programma val ik af. Met mijn begeleiding en ik super blij! Ze is mij al aan het voorbereiden op een leven na Prodimed.

Marie-louise Janssen

Ik had er niet zoveel geloof voor dat het überhaupt helpen zou om af toe vallen na eerder pogingen om af te v allen, maar het lukte wel.

Désirée

Gezond gewicht; betere nachtrust

Guusta van Loo

Snel afgevallen voor mijn doen, ik verdroeg niet alle producten maar kreeg geweldige begeleiding van de dietiste. Haar kennis is enorm, ze legt alles goed uit en reageert heel snel. Op elke vraag of... Snel afgevallen voor mijn doen, ik verdroeg niet alle producten maar kreeg geweldige begeleiding van de dietiste. Haar kennis is enorm, ze legt alles goed uit en reageert heel snel. Op elke vraag of onzekerheid heeft ze een duidelijk antwoord en een oplossing. Het afvallen is nog nooit zo makkelijk gegaan. Je moet er wat voor doen en laten maar krijgt dan snel resultaat.

Roy Meyer

Kennis van waar elke maaltijd uit moet bestaan

Mirjam

Positief. producten zijn goed. Enige minpunt is dat het erg prijzig is voor het hele traject.
Begeleiding is top! Zonder de begeleiding en feedback van Josien is het niet te doen. Ze neemt altijd de tijd om snel op een vraag te reageren (elke dag van de week!!), komt met ideeën om het in te passen in je eigen leefstijl, denkt mee, nuchter, reëel, humor, en vooral mega veel kennis!!