Venema

Pijnklachten, bodyscan

Uw ervaring

Ik had pijnklachten daarom ging ik naar privatescan. De kliniek is een zeer prettige omgeving en de artsen geven veel tijd en aandacht. Fijne ervaring en begeleiding.

Sjoukes

Goede begeleiding

Uw ervaring

Uitgebreid degelijk onderzoek,duidelijke uitleg en een zeer goede vriendelijke nederlandse begeleiding

Jan

Snelle aaneensluiting van alle onderzoeken op onderzoeksdag. Goede adviezen wat betreft vervolgstappen op grond van onderzoeksbevindingen door medici. Dit alles helder verwoord in duidelijk... Snelle aaneensluiting van alle onderzoeken op onderzoeksdag. Goede adviezen wat betreft vervolgstappen op grond van onderzoeksbevindingen door medici. Dit alles helder verwoord in duidelijk rapport. Prima (nederlandse) begeleiding tijdens onderzoeksdag.

Snel en professioneel.

Adlam

Pet scan Essen

zeer goed

vd berg

Knobbeltje in de borst, duurt te lang voordat er onderzocht kan worden, daarom privatescan

Uw ervaring

via privatescan was ik zeer snel aan de beurt. De onderzoeken waren snel en plezierig, er was goede begeleiding

Total bodyscan

Uw ervaring

Contact, zowel per telefoon als email, uitstekend. Zinvolle adviezen gekregen. De begeleiding in de Duitse kliniek door 2 dames, die uitstekend Duits spraken, was voortreffelijk.

Jordy Bos

Het was het zo waard!

Uw ervaring

Ik ben deze week geweest voor een CT scan van mijn longen nadat een röntgenfoto een " vlekje" uitwees. Dit verontrustende bericht heeft een enorme impact op mij gehad. Buiten het feit dat je snel... Ik ben deze week geweest voor een CT scan van mijn longen nadat een röntgenfoto een " vlekje" uitwees. Dit verontrustende bericht heeft een enorme impact op mij gehad. Buiten het feit dat je snel een juiste diagnose wilt hebben, is het zeker niet in mindere mate de persoonlijke begeleiding geweest die mij hier doorheen heeft gesleept. Van het eerste telefooncontact als de dag zelf. Een dikke vette pluim voor de begeleidster die zag en voelde dat ik het moeilijk had. Die non stop bij me is gebleven, en alles duidelijk uitlegde wat er te wachten stond. Gelukkig was de uitslag goed, maar dit menselijke aspect zal me altijd bij blijven, en ik ben alle mensen bij Privatescan enorm dankbaar!

blokker

Reguliere arts vond MRI of CT niet nodig daarom Privatescan

Uw ervaring

Veel pijnklachten en al jaren daarmee in de weer. Reguliere arts vond MRI/CT niet nodig. Via privatescan ging alles prima, het ging snel en geven gelijk duidelijkheid. De artsen zijn net en kundig.... Veel pijnklachten en al jaren daarmee in de weer. Reguliere arts vond MRI/CT niet nodig. Via privatescan ging alles prima, het ging snel en geven gelijk duidelijkheid. De artsen zijn net en kundig. De begeleiding was heel proffesioneel, zeer aardig (wel prijzig dus helaas niet voor iedereen)

cayla

Rugklachten

Uw ervaring

snelle afhandeling ivm mijn rugklachten, goede ervaring

v.d Zee

Ongerustheid over mijn gezondheid, preventieve scan

Uw ervaring

PRIMA, de gezondheidszorg lijkt minder druk dan in nederland. de begeleiding is uitstekend, professioneel en fijn om er bij te hebben