Ria Kemp

Zo geweldig geholpen

Miranda

Snelle afspraak

Uw ervaring

In Nederland liet onderzoek lang op zich wachten, waardoor ik heb besloten mijn klachten door Privatescan te laten onderzoeken. Na een week kon ik al terecht. Prima ontvangst door een Nederlands... In Nederland liet onderzoek lang op zich wachten, waardoor ik heb besloten mijn klachten door Privatescan te laten onderzoeken. Na een week kon ik al terecht. Prima ontvangst door een Nederlands sprekende gastvrouw. Het maken van de MRI verliep prettig en na een uur direct de uitslag. Goede uitleg van de arts over zijn bevindingen aan de hand van de beelden op een groot scherm. Voor de vertaling was de Nederlands sprekende vrouw aanwezig. Kleine tip voor de kliniek .....voor betere koffie zorgen.

Posthuma

Periodiek, preventief onderzoek i.v.m lange reis, bij privatescan

Uw ervaring

Als ZZP-er vind ik het belangrijk om preventief een periodiek onderzoek te ondergaan. Ik heb de onderzoeken als prima en efficient ervaren. De artsen waren adequaat,kort van stof maar to the point.... Als ZZP-er vind ik het belangrijk om preventief een periodiek onderzoek te ondergaan. Ik heb de onderzoeken als prima en efficient ervaren. De artsen waren adequaat,kort van stof maar to the point. Uitstekende begeleiding

Zeer vriendelijke medewerkers van private scan.

Uw ervaring

Kundige arts en radioloog ook de assistentes waren bekwaam . Zeer vriendelijk en klantgericht !

Maneschijn

Vanwege forse hoofdpijn klachten een preventieve gezondheid scan gedaan bij privatescan

Uw ervaring

vanwege forse hoofdpijnklachten en vooral het voornemen een huis te gaan kopen waarbij flink gerenoveerd moet worden een scan laten uitvoeren. De artsen zijn laagdrempeliger en toegankelijker dan in... vanwege forse hoofdpijnklachten en vooral het voornemen een huis te gaan kopen waarbij flink gerenoveerd moet worden een scan laten uitvoeren. De artsen zijn laagdrempeliger en toegankelijker dan in Nederland en de begeleiding stelt op gemak.

jans-tonnis

Pijn in de buik, bodyscan

Uw ervaring

Prima onderzoek n,a,v, buikklachten. Kan niet beter

janssen

Mri zonder doorverwijzing

Uw ervaring

Ik had erg veel nekklachten maar geen doorverwijzing, dat is bij privatescan ook niet nodig. Het is geen massale fabriek zoals in Nederland en de artsen zijn zeer vriendelijk

bekker

Second opinion bij privatescan

Uw ervaring

vanwege lichte klachten en als second opinion een onderzoek bij privatescan laten doen. Ik heb dit als zeer goed ervaren de artsen zijn duidelijk en doelgericht. Ook de begeleiding verdient een... vanwege lichte klachten en als second opinion een onderzoek bij privatescan laten doen. Ik heb dit als zeer goed ervaren de artsen zijn duidelijk en doelgericht. Ook de begeleiding verdient een compliment;zeer goed

schaefer

Hoofdpijn, bodyscan

Uw ervaring

Vanwege heel veel last van hoofdpijn een bodyscan bij privatescan laten maken. Dit is me erg goed bevallen en ik was sneller aan de beurt dan in Nederland.

gruijters/kroon

Preventief onderzoek ondanks dat ik geen klachten heb

Uw ervaring

goede onderzoeken die weinig belastend waren. de artsen waren vriendelijk, geduldig en goede uitleg. prima begeleiding