Nieuwenhoven

Ik wou een totaal bodyscan laten maken in Nederland. Dit was niet mogelijk, daarom ging ik via Privatescan naar Duitsland

Uw ervaring

Ik vond de artsen zeer vakkundig en snel. De uitleg was goed en ''to the point''. Ook de begeleiding vond ik erg goed

vangroenendael

Privatescan via Google gevonden voor preventief onderzoek.

Uw ervaring

Zeer goede begeleiding en alles ging vlot. Ook de faciliteiten in de kliniek zijn erg goed.

Mijn ervaring bij Privatescan was beter dan bij Prescan

Uw ervaring

Ik heb de onderzoeken preventief laten uitvoeren, ik ben een beetje hypochonder van nature.
Mijn ervaringen waren prima in de kliniek in Düsseldorf. Ik heb een goede uitleg gehad, de artsen zijn kundig en duidelijk, conform mijn verwachting. De begeleiding was er goed.
Ik ben beter begeleid dan bij Prescan; daar hadden ze minder geduld en was het gehaast.
Privatescan is heel gastvrij en ik kreeg alle tijd om vragen te stellen.

Ans

Goed en snel voor een schappelijke prijs.

Uw ervaring

Wat wij er het fijne aan vinden is: Dat degene waar wij per mail en telefoon contact mee hadden ook in Duitsland erbij was tijdens het onderzoek. Dank je wel Lieke.
Donderdag 26-09 het eerste...
Donderdag 26-09 het eerste contact dinsdag 01-10 het onderzoek In Duitsland perfect.
Zelfs nog een eerder onderzoek (Ct scan) door de specialist meegenomen in het eind oordeel.

Mammografie bij Privatescan, zonder plat drukken

Uw ervaring

Het borsten onderzoek is professioneel en accuraat uitgevoerd. Zeer goed en effectief

Jansen

Routine controle bij Privatescan

Uw ervaring

Ik heb een routine controle laten uitvoeren via privatescan. Dit heb ik als snel, duidelijk en prettig ervaren. Prima!
Ook de begeleiding vond ik prima en voorkomend. Prima faciliteiten....
Ook de begeleiding vond ik prima en voorkomend. Prima faciliteiten. Gezien de vakantie van de bakkerij in de kliniek kwam de lunch wat laat en was sober (niet erg belangrijk).

Muijen

Algemene check gezondheid incl. bodyscan en cardioloog

Uw ervaring

De aanleiding voor dit onderzoek is dat ik er over gelezen heb en nieuwsgierig geworden ben. En natuurlijk vanwege mijn leeftijd. De medische onderzoeken heb ik als rustig ervaren maar het ging... De aanleiding voor dit onderzoek is dat ik er over gelezen heb en nieuwsgierig geworden ben. En natuurlijk vanwege mijn leeftijd. De medische onderzoeken heb ik als rustig ervaren maar het ging toch snel. De artsen en medewerkers hebben kennis van zaken. De artsen waren duidelijk en strikt to the point.
De begeleiding was eveneens snel, duidelijk en behulpzaam

Al zo lang klachten waarvan de oorzaak onbekend is, daarom een scan bij privatescan

Uw ervaring

Het is een heel uitgebreid onderzoek in korte tijd en na afloop kreeg ik meteen alle uitslagen. Ik heb het als ''goed' ervaren dankzij de begeleiding van de dames die alles voor me vertaalden.

zwienenberg

Preventief; weten hoe ik er voor sta

vermeulen

Niet serieus genomen door artsen in Nederland

Uw ervaring

Ik voel me niet serieus genomen door een revalidatie centrum waarna ik op zoek ging naar een second opinion. Via privatescan ben ik perfect geholpen.