Drenth

Algemene gezondheid check, privatescan

Uw ervaring

In oktober wordt ik 50, vandaar dat ik een algehele gezondheid check gedaan heb. Ik heb de onderzoeken als zeer professioneel ervaren, De artsen waren vriendelijk en gaven de nodige uitgebreide... In oktober wordt ik 50, vandaar dat ik een algehele gezondheid check gedaan heb. Ik heb de onderzoeken als zeer professioneel ervaren, De artsen waren vriendelijk en gaven de nodige uitgebreide uitleg voor elk onderzoek.
In Nederland ken ik de gezondheidszorg niet, en kan dit ook niet vergelijken, maar ik ben zeer positief.
Beide ervaringen zijn erg professionieel en verbazingwekkend snel was ik door alle onderzoeken heen.

knegtel Knegtel

Negatieve ervaring:

Uw ervaring

6 weken na scan werd bij mijn man alvleesklierkanker geconstateerd.

van den heuvel

Preventief privatescan

Uw ervaring

niet belastend en heel vriendelijk begeleid en professioneel

Total bodyscan van de rug

Uw ervaring

Vanwege klachten aan mijn stuitje kwam ik bij privatescan omdat de onderzoeken zeer snel en proffessioneel plaats kunnen vinden. Zeer goede begeleiding en zeer vriendelijk.

act de wit

Preventie i.v.m. duidelijkheid gezondheidstoestand

Uw ervaring

Alles ging heel makkelijk zonder pijnlijke momenten. De dames verzorgden de begeleiding erg goed. Voor mijn doel waren de faciliteiten in de kliniek geschikt en ruim voldoende.

Wessels

Hartritmestoornis onderzoek

Uw ervaring

Vanwege hartritmestoornis en pijn van de prostaat heb ik gekozen voor onderzoeken bij privatescan. De onderzoeken waren snel en goed, evenals de artsen en de begeleiding.

MRI

Uw ervaring

Vriendelijke behandeling, zowel van begeleiding als artsen. De uitslag van het onderzoek liep wat uit door een spoedgeval van de radioloog maar begeleiding heeft haar best gedaan mij zo snel... Vriendelijke behandeling, zowel van begeleiding als artsen. De uitslag van het onderzoek liep wat uit door een spoedgeval van de radioloog maar begeleiding heeft haar best gedaan mij zo snel mogelijk aan de beurt te krijgen voor het gesprek met de arts

Preventief onderzoek, privatescan

Uw ervaring

Preventief onderzoek, na internet onderzoek leek dit de modernste kliniek met de nauwkeurigste apparatuur te zijn. Privatescan was de enige die in zulke moderne klinieken gefaciliteerd. De... Preventief onderzoek, na internet onderzoek leek dit de modernste kliniek met de nauwkeurigste apparatuur te zijn. Privatescan was de enige die in zulke moderne klinieken gefaciliteerd. De onderzoeken gingen vlot en efficiënt, niet belastend.
De artsen nemen ruim tijd om de uitslagen te bespreken en zaken toe te lichten. Ook raden ze vervolgonderzoeken sneller aan dan in Nederland.
De faciliteiten waren ruim voldoende en de begeleiding was prima, efficient en vriendelijk

lamberink

Rugklachten, snelle diagnose

Uw ervaring

zoals de titel al zegt; rugklachten snelle diagnose. Waarbij het informeren goed was en snelle afwikkeling

Dudas

Onverklaarbare klachten

Uw ervaring

Vanwege onverklaarbare klachten van de rug gekozen voor privatescan. De uitslag werd zeer duidelijk besproken en de begeleiding is prima