pollemans

Allerlei klachten onderzoeken

Uw ervaring

de medische onderzoeken vond ik zeer goed, veel sneller en duidelijker dan in nederland en de begeleiding is meer dan goed.

Engelen

Uitsluiten van klachten via privatescan

Uw ervaring

Goed, meer aandacht, meer tijd en meer uitleg. Goede vriendelijke begeleiding en goede eindgesprekken.

janssen

Check up Privatescan

Uw ervaring

Duidelijke uitleg bij privatescan over de check up. Artsen nemen de tijd en geven duidelijke uitleg. PRIMA

E. de Kok

Lastminute bodyscan

Uw ervaring

preventief onderzoek vanwege de goede lastminute aanbieding. Goede arts en goede begeleiding

smeyers

Poliep

Uw ervaring

onderzoek was oke, niets opvallends. Begeleiding was positief.

Maanen

Pensoen; bodyscan voor de toekomst

Uw ervaring

na het halveren van mijn werkzaamheden wilde ik mijn gezondheid weten. De onderzoeken vond ik prettig en ontspannen, van een taalbariere was geen sprake i.v.m. de begeleiding. Erg goed en ontspannend

van de laar

Preventief/voorzorg onderzoek

Uw ervaring

Via via kwamen wij bij privatescan, veelal uit voorzorg/preventief. De onderzoeken en begeleiding zijn prima en duidelijk.

Staatem

Pijn in de hals

Uw ervaring

wegens veel pijn in de hals en neus ben ik naar privatescan gegaan. De onderzoeken zijn prima

Privatescan, bodyscan

Uw ervaring

Vage gezondheidsklachten, worden minder vaag. Eerste stap is gezet in een vervolgproces.
Flexibele opzet, daardoor redelijk snel klaar en meer zekerheid door de directe uitslag wat men in Nederland vaak niet krijgt. Begeleiding Gonnie en Carolien waren een erg goed ingespeeld team

v/d Bos

Hoofdpijn, buikklachten. Privatescan

Uw ervaring

In Nederland duurt alles veel te lang eer je daar terecht kan ben je vele weken tot maanden verder. Bij privatescan is alles zeer snel en goed geregeld.