van Lammeren

Snel geholpen via Privatescan

Uw ervaring

ik kon snel geholpen worden, erg goed!
Prima begeleiding in het Nederlands met goede faciliteiten

Santman

Kanker onderzoek, PET-CT snel mogelijk via Privatescan

Uw ervaring

Beste beslissing die ik kon maken! Alle is prima geregeld, zeer competent en uitmuntend

schaefer

Hoofdpijn bodyscan

Uw ervaring

Ik heb veel last van hoofdpijn daarom heb ik dit onderzoek geboekt. De onderzoeken gingen erg goed, er is me niks opgevallen behalve dat ik sneller aan de beurt was.

jans-tonnis

Buikklachten, bodyscan

Uw ervaring

Vanwege pijn in mijn buik de scan laten doen in Stadtlohn. Prima, geweldig kan niet beter.

sprenger

Wachttijd korter bij privatescan

Uw ervaring

Wachtperiode in Nederland vind ik veel te lang gezien de pijn. Bij privatescan kreeg ik een snelle en heldere uitleg.

bekker

Second opinion privatescan

Uw ervaring

lichte klachten & controle vanwege eerder onderzoek. Ik heb alles als zeer goed ervaren, duidelijk en doel gericht.

gruijters/kroon

Preventief ondanks geen klachten

Uw ervaring

Preventief, maar goede onderzoeken met weinig belasting. Vriendelijke en geduldige artsen met goede uitleg.

v.d zee

Ongerustheid over mijn gezondheid, preventieve scan

Uw ervaring

de aanleiding om het onderzoek te gaan doen was voornamelijk ongerustheid. Uitstekend,professioneel en fijn om de begeleiding er bij te hebben, hele steun.

Luijn

Second opinion

Uw ervaring

De medische onderzoeken waren goed, ik merkte weinig verschil met de nederlandse artsen. Ik vond de begeleiding prima maar ik had verwacht dat de onderzoeken sneller achter elkaar zouden volgen. Ik... De medische onderzoeken waren goed, ik merkte weinig verschil met de nederlandse artsen. Ik vond de begeleiding prima maar ik had verwacht dat de onderzoeken sneller achter elkaar zouden volgen. Ik vond de wachttijden erg lang

Duijneveld

Preventief en duidelijke uitleg, Privatescan

Uw ervaring

Heel fijn om persoonlijk begeleidt te worden