Vaatafwijkingen bij de familie

Uw ervaring

de artsen die mij onderzocht hebben maken een deskundige en vriendelijke indruk. Ik werd goed verzorgd en kreeg een goede uitleg. Fijne manier van begeleiding.

vangroenendael

Privatescan via google preventief

Uw ervaring

Zeer goede begeleiding alles ging vlot en de faciliteiten zijn zeer goed

Klachten door hoge bloeddruk

Uw ervaring

prettige ervaring, vriendelijk professioneel en efficiënt.

Privatescan beter dan prescan

Uw ervaring

Ik ging preventief, ik ben nog al hypochonder van nature. Ik heb de onderzoeken als prima ervaren, ik heb een goede uitleg gekregen en conform verwachting. De artsen waren kundig, duidelijk. Ik ging preventief, ik ben nog al hypochonder van nature. Ik heb de onderzoeken als prima ervaren, ik heb een goede uitleg gekregen en conform verwachting. De artsen waren kundig, duidelijk.
De begeleiding was heel goed! Ik ben beter begeleid dan bij prescan, daar hadden ze minder geduld en was het gehaast. Privatescan is heel gastvrij en ik kreeg alle tijd om vragen te stellen

joost Henken

Uitstekend

Uw ervaring

Ik heb een uitstekende indruk gekregen van de behandeling en de begeleiding van privatescan

Preventie, om zaken uit te sluiten

Professioneel, uitstekend!

Zorgen om vaatafwijkingen bij familieleden

Uw ervaring

De artsen die mij onderzocht hebben maken een deskundige en vriendelijke indruk. Ik werd goed verzorg, kreeg goede uitleg en een een fijne manier van begeleiding .

Nieuwenhoven

Ik wou een totaal bodyscan laten maken in Nederland. Dit was niet mogelijk, daarom ging ik via Privatescan naar Duitsland

Uw ervaring

Ik vond de artsen zeer vakkundig en snel. De uitleg was goed en ''to the point''. Ook de begeleiding vond ik erg goed

vangroenendael

Privatescan via Google gevonden voor preventief onderzoek.

Uw ervaring

Zeer goede begeleiding en alles ging vlot. Ook de faciliteiten in de kliniek zijn erg goed.

Mijn ervaring bij Privatescan was beter dan bij Prescan

Uw ervaring

Ik heb de onderzoeken preventief laten uitvoeren, ik ben een beetje hypochonder van nature.
Mijn ervaringen waren prima in de kliniek in Düsseldorf. Ik heb een goede uitleg gehad, de artsen zijn kundig en duidelijk, conform mijn verwachting. De begeleiding was er goed.
Ik ben beter begeleid dan bij Prescan; daar hadden ze minder geduld en was het gehaast.
Privatescan is heel gastvrij en ik kreeg alle tijd om vragen te stellen.