Nijboer

Preventie onderzoek

Uw ervaring

Vanwege leeftijd wil ik een onderzoek laten doen, wel preventief, gelukkig heb ik nog geen klachten waar ik me zorgen om maak. Prima onderzoeken, niet echt een verschil met mijn ervaringen in... Vanwege leeftijd wil ik een onderzoek laten doen, wel preventief, gelukkig heb ik nog geen klachten waar ik me zorgen om maak. Prima onderzoeken, niet echt een verschil met mijn ervaringen in Nederland. Prima begeleiding en faciliteiten in Stadtlohn

Stolk

Zeer goede ervaring bij Bodyscan

Uw ervaring

Ik ervaar diverse klachten en wilde zekerheid met een bodyscan. Zeer goede onderzoeken, perfecte ervaring met de begeleiding en faciliteiten in Dusseldorf. De artsen kwamen op mij erg deskundig en... Ik ervaar diverse klachten en wilde zekerheid met een bodyscan. Zeer goede onderzoeken, perfecte ervaring met de begeleiding en faciliteiten in Dusseldorf. De artsen kwamen op mij erg deskundig en ook benaderbaar over.

Lourens

Iedere zoveel jaar checkup

Uw ervaring

Ik heb last van hartritmestoornissen, 5 jaars checkup wil ik laten doen sowieso, via andere aanbieder slechte ervaring gehad in Duitse kliniek. Onderzoeken snel, soepel en erg vriendelijk verlopen,... Ik heb last van hartritmestoornissen, 5 jaars checkup wil ik laten doen sowieso, via andere aanbieder slechte ervaring gehad in Duitse kliniek. Onderzoeken snel, soepel en erg vriendelijk verlopen, Artsen in Dusseldorf hebben meer interesse, geven meer uitleg, zijn vriendelijk en hebben meer tijd. Begeleiding fantastisch en hartelijke ontvangst

Mostard

Behoefte aan geruststelling door Bodyscan

Uw ervaring

Ik had behoefte aan een preventief onderzoek, geruststelling, maar ook bevestiging. En via Privatescan zag ik goede recensies. Heb de onderzoeken als prettig en snel ervaren. De artsen in Duitsland... Ik had behoefte aan een preventief onderzoek, geruststelling, maar ook bevestiging. En via Privatescan zag ik goede recensies. Heb de onderzoeken als prettig en snel ervaren. De artsen in Duitsland zijn kritisch. Dat mogen sommige (huis)artsen in Nederland wel wat meer zijn. Prettige begeleiding en goed verzorgd.

Mulders

Pijn in onderbuik

Uw ervaring

Ik had al langere tijd pijn in de onderbuik en wilde wel meer zekerheid, dus heb een MRI laten maken. Prima onderzoeken, snel afgewikkeld en goede begeleiding. Totale ervaring heel goed!

MRI scan met contrastvloeistof en CT kransslagaderen

Uw ervaring

De onderzoeken vond ik snel en efficiënt, en ze waren niet belastend. Een gedegen en prettige benadering. Uitstekende begeleiding; vriendelijk, professioneel, to the point en duidelijk.

Cor J. Mulder

Total Body scan, CT, cardioprogramma

Uw ervaring

De onderzoeken waren duidelijk en comfortabel, in vergelijking met Nederland werd er meer tijd genomen en er waren duidelijke uitspraken over condities van de organen. De begeleiding was helder en... De onderzoeken waren duidelijk en comfortabel, in vergelijking met Nederland werd er meer tijd genomen en er waren duidelijke uitspraken over condities van de organen. De begeleiding was helder en vriendelijk

R Keijsers

Preventief i.v.m. meerdere ziektegevallen in mijn omgeving

Uw ervaring

De medische onderzoeken heb ik als prettig en snel ervaren, goede communicatie. Fijne begeleiding en een prettige sfeer!

Mw. de Meij- Speijer

MRI hersenen

Uw ervaring

Goede ervaring, de medisch onderzoeken waren zeer punctueel en professioneel, alles was duidelijk ondanks het feit dat ik de Duitse taal niet spreek. De begeleiding was heel aangenaam, zowel door... Goede ervaring, de medisch onderzoeken waren zeer punctueel en professioneel, alles was duidelijk ondanks het feit dat ik de Duitse taal niet spreek. De begeleiding was heel aangenaam, zowel door Petra in Nederland als door Gonnie in Duitsland. Ik ben heel tevreden met de behandeling.

Vaatafwijkingen bij de familie

Uw ervaring

de artsen die mij onderzocht hebben maken een deskundige en vriendelijke indruk. Ik werd goed verzorgd en kreeg een goede uitleg. Fijne manier van begeleiding.