Beatrice Jansen

Snel, compleet en netjes!

Uw ervaring

Snelle levering, complete levering van het bestelde, netjes verpakt.
Printwinkel.nl krijgt mijn vertrouwen.

melkveehouderij adriaans

Super service !

Uw ervaring

de vorige keer had ik inkpatronen besteld en 1 werkte er niet. ik kreeg direct nieuwe gratis
toegezonden, super geregeld!\

M. Beekman

Goede service en prima inkt

Uw ervaring

Ik ben altijd tevreden over de inkt, en de service van printwinkel.

Johan

Goede eerste ervaring met dit bedrijf.

Uw ervaring

Snelle reactie op vraag via email. Ook adequaat opgelost. Tevreden klant.

SB Management & Investment

Zeer compleet.

Uw ervaring

Ik ben voorstander van alle mogelijkheden om de grote fabrikanten niet verder te spekken. Emstar vind ik met een rebuild produkt net zo goed als origineel en veel goedkoper. soms wel tot -70%.... Ik ben voorstander van alle mogelijkheden om de grote fabrikanten niet verder te spekken. Emstar vind ik met een rebuild produkt net zo goed als origineel en veel goedkoper. soms wel tot -70%. Daarnaast hebben ze vaak nog betere voorraad dan de originele leveranciers.

Peuteropvang Harlekijn Maasland

De beste labels tot nu toe

Uw ervaring

Wij gebruiken al tijden labels. Deze zijn soms nog redelijk prijzig of anders van mindere kwaliteit. Bij Printwinkel hebben we EN goede kwaliteit EN een hele scherpe prijs !
Vandaag bestelt,...
Vandaag bestelt, morgen in huis,

Biopack

Prima - maar te veel e-mails

Uw ervaring

Duidelijk, maar dus te veel e-mails

AsburyGraphite and Carbons NL BV

Printwinkel : snel en goedkoop

snelle levering, lage prijzen

Jan Tielen

Wat gebeurt er!

Uw ervaring

Positief: Ze denken mee, ook de website is duidelijk behalve dat de bezorgingstermijn niet genoemd wordt, terwijl die heel belangrijk is!! Er is geen ruimte voor negatieve punten aan te geven. Is... Positief: Ze denken mee, ook de website is duidelijk behalve dat de bezorgingstermijn niet genoemd wordt, terwijl die heel belangrijk is!! Er is geen ruimte voor negatieve punten aan te geven. Is negatieve feedback niet gewenst? Dat is niet klantvriendelijk. Verder vond ik het onduidelijk wat er te gebeuren stond en kreeg ik veel statusoverzichten die voor de insider wel duidelijk zijn, maar niet voor mij. Ik kreeg ook de optie om mijn bestelling te wijzigen. Het was voor mij niet duidelijk dat daardoor de gehele bestelling stil lag. Door de reactie van printwinkel heb ik mijn beoordeling positiever gemaakt.

All-Key Security

All-Key Security

Uw ervaring

De positieve snelheid van de levering !