Product kwaliteit

E

Heel vriendelijk, vakkundig en geduldig telefonisch te woord gestaan.

Klantvriendelijkheid, echt helpend.

nauwelijks

Hi Elke,
Bedankt voor je bericht, mooie score. Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is. Bedankt voor het bestellen bij Printerpro.

Joey

Geweldige ervaring. Ik wou een boek drukken en ze waren erg behulpzaam. Toen bleek een defect te zitten in het boek kwam ze meteen met opties. Vervolgens de volgende dag meteen nieuwe exemplaren... Geweldige ervaring. Ik wou een boek drukken en ze waren erg behulpzaam. Toen bleek een defect te zitten in het boek kwam ze meteen met opties. Vervolgens de volgende dag meteen nieuwe exemplaren gekregen. De klantenservice is geweldig en denkt echt mee.

Geweldige klantenservice, veel opties en iedereen denkt met je mee. Het product is van goede kwaliteit.

Als ik toch iets moet vermelden is het de website. Er staat veel en dan kan ruis veroorzaken. Het bestelproces is wel heel erg simple en via de klantenservice is de ondersteuning tijdens het... Als ik toch iets moet vermelden is het de website. Er staat veel en dan kan ruis veroorzaken. Het bestelproces is wel heel erg simple en via de klantenservice is de ondersteuning tijdens het bestellen aanwezig.

Hi Joey,

Jos

Ik belde op met een vraag over op wat voor type materiaal ik mijn foto het beste kon laten drukken en over de beschikbare / aan te raden maten. Werd snel en professioneel geholpen. Ik moest er maar... Ik belde op met een vraag over op wat voor type materiaal ik mijn foto het beste kon laten drukken en over de beschikbare / aan te raden maten. Werd snel en professioneel geholpen. Ik moest er maar op vertrouwen maar het eindresultaat werd uiteindeiljk perfect.

Snelle en duidelijke hulp aan de telefoon met het doorlopen van de beste stappen voor wat ik hebben moest

Het feit dat je pas een bestand kan uploaden ná betaling voelt wat vreemd aan, omdat zich natuurlijk problemen kunnen voordoen en dan heb je al betaald en moet je misschien weer moeite doen om je... Het feit dat je pas een bestand kan uploaden ná betaling voelt wat vreemd aan, omdat zich natuurlijk problemen kunnen voordoen en dan heb je al betaald en moet je misschien weer moeite doen om je geld terug te krijgen als het niet lukt. Het zou misschien handig zijn om klanten uit te leggen waarom er eerst betaald moet worden voordat er naar de foto gekeken wordt (jullie hebben vast jullie redenen), dat zou bij mij althans meer vertrouwen wekken.

Hi Jos,
Bedankt voor je review. We waarderen de tijd en moeite.
We snappen de vraag en begrijpen dat het moeilijk is om voor te stellen hoe je printwerk er uit gaat zien.
Als je advies...
Hi Jos,
Bedankt voor je review. We waarderen de tijd en moeite.
Als je advies nodig hebt of een bestand wilt laten controleren voordat je de bestelling plaatst, dan kan je eventueel in overleg met onze klantenservice kijken naar de mogelijkheden.
We staan altijd klaar om onze klanten te helpen.

Sarah

Snelle service, vriendelijk personeel, denkt goed mee over fouten

Vriendelijk en snelle service

Producten waren niet goed afgesneden. Echter werd er snel contact opgenomen en uitgelegd dat ik in het vervolg dit kan melden en ik dan nieuwe product zou krijgen. Ik heb nu als compensatie deel van... Producten waren niet goed afgesneden. Echter werd er snel contact opgenomen en uitgelegd dat ik in het vervolg dit kan melden en ik dan nieuwe product zou krijgen. Ik heb nu als compensatie deel van mijn kosten terug gekregen. Super fijne services erg vriendelijk personeel

Willem van den Hoed - Fotografie

Prima en punctueel

prima service

Hi Willem,
Bedankt voor je review.

Simone Bed And Breakfast

Uitstekend bedrijf, drukwerk met een dikke +

Kwaliteit

Geen verbeterpunten

Hi simone,
Jordy |...
Hi simone,

Claudia Tjon Soei Len

Voor de 1e keer gebruik gemaakt van dit bedrijf voor het afdrukken van flyers. Wat meteen opviel was de duidelijke en gebruiksvriendelijke website.
Na opdrachtverlening en betaling werd ik per...
Na opdrachtverlening en betaling werd ik per direct gebeld door een vriendelijke medewerker die mij advies gaf over mogelijk betere papierdiktes voor het gewenste resultaat.
Zonder enige vorm van pressie en met het grootste geduld nam hij mijn wensen door en dankzij dit gesprek kon ik de volgende dag op de locatie in het WTC Rotterdam de prachtige flyers afhalen.
Dikke vette aanrader dit bedrijf!!

Zeer duidelijke en gebruiksvriendelijke website met daarnaast ouderwets 1 op 1 telefonisch kontakt met een vriendelijke en kundige medewerker.

Bezorgmogelijkheden in meerdere locaties dan alleen Rotterdam, Delft en Den Haag.

Hi Claudia,
Wat fijn om te lezen dat alles na wens is.
Bedankt voor de complimenten en je eerlijkheid.
Met...
Hi Claudia,
Wat fijn om te lezen dat alles na wens is.
Bedankt voor de complimenten en je eerlijkheid.

H. Abbing

Prima kwaliteit

a3 boek

nvt

Hi Harjen,
Bedankt voor de tijd en moeite die je heb genomen
om deze review te schrijven. Mooie score.

enerveer

vragen per mail en telefoon worden heel snel beantwoord: klasse!

mijn product kwam opgerold, maar toch met een vouw erin, wat ik bij zal moeten werken.
dat moet zorgvuldiger

Hi,
Bedankt voor je review en feedback. We zullen ons best doen onze service te verbeteren. We staan altijd open voor feedback en oplossingen.
Met vriendelijke...

Buzz010

Goede, snelle service en behulpzaam!

Snel, goed, betaalbaar, goede service

nvt

Hi,
Bedankt voor je review en mooie score.