Product kwaliteit

The Office Electric Tattooing

Excellent.

Bestelling lag al twee keer klaar vóór de afgesproken datum. Goed contact en advies, zowel telefonisch als ook online en persoonlijk op dee zaak.

Meer opties hieronder bij ‘hoe heeft u ons gevonden’. Jullie werden mij namelijk aanbevolen. ;-)

Bedankt voor je review, wat fijn om te lezen dat onze service naar wens is.
We zullen je advies onthouden.

Eva

Fijn bedrijf! Ik ga hier vaker bestellen. Daarbij ook voordelig t.a.v. bijv. Drukwerkdeal.

Snel reageren op onduidelijkheden/vragen. Daarbij is het bedrijf ook eerlijk en melden ze wanneer er ergens te veel voor betaald is.

Zo doorgaan!

Hi eva,
Bedankt voor je bericht, mooie score. Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is. Bedankt voor het bestellen bij Printerpro.

Evert/ Messa fi Voce

Uitstekend

Prima kwaliteit, goede service. Uitstekende bereikbaarheid in Delft

Bevestiging aangaande de kwaliteit van aangeleverd materiaal

tamminga

Goed, maar het bestelde haakje ontbrak

makkelijk bij het bestellen

het bestelde haakje ontbrak

Hi,
Bedankt voor je review, en eerlijkheid. We zullen de feedback oppakken.

Eddie

Vandaag is de eerst keer dat Ik PrinterPro website heb gevonden , omdat ik zocht snel naar print bedrijf vandaag, en had toevallige op google als een van de eerste website gekregen. En had met spoed... Vandaag is de eerst keer dat Ik PrinterPro website heb gevonden , omdat ik zocht snel naar print bedrijf vandaag, en had toevallige op google als een van de eerste website gekregen. En had met spoed visite kaartjes nodig. Ik had wat problemen met het maken van een juiste formaat voor de kaartjes die Ik wilde printen. Dus had Ik maar snel gebeld en was heel professional,snel en zeer uitstekend geholpen Door Marisa en Richard. Allebei heel Klantvriendelijk,geduldige en zeer behulpzaam. Eerlijk gezegd dat kom ik zelden tegen bij andere bedrijven. En daarom als nieuwe klant, blijf ik gelijk ook voortaan bij jullie bestellen :)
Hardstikke bedankt voor jullie service! Top!

Eddie

Perfectie, gewoon perfect en tevreden.

Voor mij alles goed.

Hi Eddie,
Bedankt voor deze mooie review,
we zijn blij met jouw positieve ervaring. We hopen je gauw weer te zien.
Jordy| Printerpro.nl

TreeHouse

Niet gebeld of gemaild dat het klaar lag.

makkelijk te bestellen

Verwijderen van het enige bestand tijdens het bestelproces zorgde ervoor dat het bestelproces minder soepel verliep. Daardoor moest ik het bestand nasturen, maar werd verder snel en goed opgepakt.... Verwijderen van het enige bestand tijdens het bestelproces zorgde ervoor dat het bestelproces minder soepel verliep. Daardoor moest ik het bestand nasturen, maar werd verder snel en goed opgepakt. Drukkwaliteit is prima.

Hi,
Bedankt voor je review, Fijn om te lezen dat je vervolgens de situatie hebt opgelost. Als we kunnen helpen kan je te allen tijde contact opnemen met onze customer support services, we hopen je gauw weer te zien.

TU Delft

Fijn contact en kwaliteit

Kwaliteit van het product en informatie over levering.

Duidelijkere voorbeelden op de site (uitleg van de verschillende opties)

Hi,
Bedankt voor je review en eerlijkheid. We zijn momenteel bezig onze service te verbeteren. Mocht je vragen hebben staat onze customer support services klaar om je te informeren of te assisteren.

Tamay

Snel en betrouwbaar

Snel en betrouwbaar

Toen ik mijn bestanden had geupload kon ik deze niet meer verwijderen.

Beste Tamay,
Bedankt voor je fijne bericht een feedback.

Zen.nl Dordrecht

Flyers laten printen

goed bereikbaar toen ik een vraag had, snel, duidelijk en behulpzaam antwoord

Interboat Marinas

Goed, Professioneel, Snel

De nacontrole voor het aflever adres en bij afwijking opties geven om het product nog steeds tijdig af te leveren.

niets op aan te merken

Hi Sebastiaan,