Product kwaliteit

Eddie

Vandaag is de eerst keer dat Ik PrinterPro website heb gevonden , omdat ik zocht snel naar print bedrijf vandaag, en had toevallige op google als een van de eerste website gekregen. En had met spoed... Vandaag is de eerst keer dat Ik PrinterPro website heb gevonden , omdat ik zocht snel naar print bedrijf vandaag, en had toevallige op google als een van de eerste website gekregen. En had met spoed visite kaartjes nodig. Ik had wat problemen met het maken van een juiste formaat voor de kaartjes die Ik wilde printen. Dus had Ik maar snel gebeld en was heel professional,snel en zeer uitstekend geholpen Door Marisa en Richard. Allebei heel Klantvriendelijk,geduldige en zeer behulpzaam. Eerlijk gezegd dat kom ik zelden tegen bij andere bedrijven. En daarom als nieuwe klant, blijf ik gelijk ook voortaan bij jullie bestellen :)
Hardstikke bedankt voor jullie service! Top!

Eddie

Perfectie, gewoon perfect en tevreden.

Voor mij alles goed.

Hi Eddie,
Bedankt voor deze mooie review,
we zijn blij met jouw positieve ervaring. We hopen je gauw weer te zien.
Jordy| Printerpro.nl

TreeHouse

Niet gebeld of gemaild dat het klaar lag.

makkelijk te bestellen

Verwijderen van het enige bestand tijdens het bestelproces zorgde ervoor dat het bestelproces minder soepel verliep. Daardoor moest ik het bestand nasturen, maar werd verder snel en goed opgepakt.... Verwijderen van het enige bestand tijdens het bestelproces zorgde ervoor dat het bestelproces minder soepel verliep. Daardoor moest ik het bestand nasturen, maar werd verder snel en goed opgepakt. Drukkwaliteit is prima.

Hi,
Bedankt voor je review, Fijn om te lezen dat je vervolgens de situatie hebt opgelost. Als we kunnen helpen kan je te allen tijde contact opnemen met onze customer support services, we hopen je gauw weer te zien.

TU Delft

Fijn contact en kwaliteit

Kwaliteit van het product en informatie over levering.

Duidelijkere voorbeelden op de site (uitleg van de verschillende opties)

Hi,
Bedankt voor je review en eerlijkheid. We zijn momenteel bezig onze service te verbeteren. Mocht je vragen hebben staat onze customer support services klaar om je te informeren of te assisteren.

Tamay

Snel en betrouwbaar

Snel en betrouwbaar

Toen ik mijn bestanden had geupload kon ik deze niet meer verwijderen.

Beste Tamay,
Bedankt voor je fijne bericht een feedback.

Zen.nl Dordrecht

Flyers laten printen

goed bereikbaar toen ik een vraag had, snel, duidelijk en behulpzaam antwoord

Hi,
Bedankt voor je review, wat fijn om te lezen dat onze service naar wens is.

Interboat Marinas

Goed, Professioneel, Snel

De nacontrole voor het aflever adres en bij afwijking opties geven om het product nog steeds tijdig af te leveren.

niets op aan te merken

Hi Sebastiaan,
Bedankt voor je review, wat fijn om te lezen dat onze service naar wens is.

Britte van Erven Fotografie

Top!

Snelheid

Eerst even gemist dat het uploaden van het bestand na het betalen pas komt

Hi Britte,
Bedankt voor je review, we horen graag wat we kunnen verbeteren aan onze service.

Björn Plooster

Alles helemaal perfect. Gestroomlijnd proces, perfect eindresultaat. Goeie prijs

Locatie en service

We site zou wat mooier kunnen ;-)

Beste Bjorn,
Bedankt voor je mooie review en feedback. Fijn dat het eind product naar wens is. Een hele fijne dag.
Jordy| Printerpro.nl

Sander Meert

Top service

Goed kleurbehoud, scherpe prints, mooi papier.

Bijzonder materiaal gebruik kaft mag meer worden benadrukt.

Hi Meert,
Bedankt voor je review, Fijn dat je even de tijd heb genomen om je feedback op te schrijven. We zullen je advies opnemen om onze service te verbeteren.
Met vriendelijke...
Hi Meert,

Trix

Snelle reacties

Snelle en vriendelijke service

Niks

Hi Trix,
Bedankt voor deze review, fijn dat je even de tijd heb genomen.