Product kwaliteit

Jos

Ik belde op met een vraag over op wat voor type materiaal ik mijn foto het beste kon laten drukken en over de beschikbare / aan te raden maten. Werd snel en professioneel geholpen. Ik moest er maar op vertrouwen maar het eindresultaat werd uiteindeiljk perfect.

Snelle en duidelijke hulp aan de telefoon met het doorlopen van de beste stappen voor wat ik hebben moest

Het feit dat je pas een bestand kan uploaden ná betaling voelt wat vreemd aan, omdat zich natuurlijk problemen kunnen voordoen en dan heb je al betaald en moet je misschien weer moeite doen om je geld terug te krijgen als het niet lukt. Het zou misschien handig zijn om klanten uit te leggen waarom er eerst betaald moet worden voordat er naar de foto gekeken wordt (jullie hebben vast jullie redenen), dat zou bij mij althans meer vertrouwen wekken.

Reactie PrinterPro.nl:

Hi Jos,
Bedankt voor je review. We waarderen de tijd en moeite.
We snappen de vraag en begrijpen dat het moeilijk is om voor te stellen hoe je printwerk er uit gaat zien.
Als je advies nodig hebt of een bestand wilt laten controleren voordat je de bestelling plaatst, dan kan je eventueel in overleg met onze klantenservice kijken naar de mogelijkheden.
We staan altijd klaar om onze klanten te helpen.
Jordy | Printerpro.nl

Score voor PrinterPro.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
150x75 cm fotomozaiek op poster