Product kwaliteit

Youwe BV

Erg goed geholpen door medewerkers. Pro actief contact opnemen, en met een oplossing kom op het moment dat er iets niet helemaal zoals aan mijn kant zou moeten gaan. Ik vond het top zo.

Klantenservice

Website; het bestelproces is onlogisch. Eerst betalen en dan artwork uploaden bij het desbetreffende drukwerk, voelt onlogisch.

Hi Matthijs,
Bedankt voor de mooie score. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Bedankt voor het bestellen bij Printerpro, en tot je volgende print.
Hi Matthijs,
Marisa | Printerpro.nl

Carmen

Super goed geïnformeerd waardoor top resultaat.

Snel hulp

Mogelijk meer tips via de site zodat ik niet iemand hoefde te bellen om mee te denken maar werd vriendelijk geholpen dus mogelijk is het geen probleem voor het bedrijf om telefonisch te ondersteunen.

Hi Carmen,
Bedankt voor je bericht, Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is. Bedankt voor het bestellen bij Printerpro.

Hogeschool Rotterdam

Ik werd erg plezierig behandeld als klant en ik vind de service erg goed aangezien ik meerdere opdrachten had voor een poster presentatie. Ze hebben me zelfs opgebeld tussendoor omdat een van de... Ik werd erg plezierig behandeld als klant en ik vind de service erg goed aangezien ik meerdere opdrachten had voor een poster presentatie. Ze hebben me zelfs opgebeld tussendoor omdat een van de presentaties geen goede kwaliteit had door het slechte aangeleverde bestand. Kortom, prima werk geleverd en ook een prima service. Ik zal zeker iedereen in mijn omgeving jullie naam opgeven als ze professioneel printwerk moeten doen.

Maatwerk !

Het zou gemakkelijk zijn voor de klant als het bedrijf verschillende bestandstypes ZELF kan overzetten op PDF aangezien dit toch nog wel even werk kostte voor mij als klant en gemak is wat de klant... Het zou gemakkelijk zijn voor de klant als het bedrijf verschillende bestandstypes ZELF kan overzetten op PDF aangezien dit toch nog wel even werk kostte voor mij als klant en gemak is wat de klant wil. :)

Hi,
Bedankt voor je bericht, mooie score. Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is. Bedankt voor het bestellen bij Printerpro, we zullen je advies onthouden.

EuroCollege/levi de jong

Uitstekend!

Snelle service, persoonlijk contact, makkelijk bereikbaar

Hi Freek,
Bedankt voor de tijd en moeite die je heb genomen
om deze review te schrijven. Mooie score.

Jeroen Slappendel Consulting

Zeer tevreden

Snel, goede prijs, bezorgservice

bestellen via de site een beetje onduidelijk, geen updates over bezorging (ik wilde nog iets bij laten printen bijvoorbeeld en meesturen met de koerier, maar die stond al om 11 uur voor de deur ipv... bestellen via de site een beetje onduidelijk, geen updates over bezorging (ik wilde nog iets bij laten printen bijvoorbeeld en meesturen met de koerier, maar die stond al om 11 uur voor de deur ipv na 16 uur)

Hi Jeroen,
Hi Jeroen,
Bedankt voor je review en feedback. We zullen ons best de onze service te verbeteren. Bij onduidelijkheden mag je altijd onze customer support service contacteren voor assistentie.

DWI Consultancy Services

service en kwaliteit

Hi,
Bedankt voor je review, wat fijn om te lezen dat onze service naar wens is.

Joost Roozekrans - Works

Een lastig te printen set posters met aanvankelijk een matig resultaat, werd binnen één dag opgelost met prima alternatieve print-oplossing. Dank!

Problemen worden effectief opgelost.

Contact opnemen bij technische problemen voor eerste levering.

Hi Joost,
Bedankt voor de tijd en moeite die je heb genomen
om deze review te schrijven. We zijn blij om te zien dat alles naar wens is.
Hi Joost,
Bedankt voor de tijd en moeite die je heb genomen
om deze review te schrijven. We zijn blij om te zien dat alles naar wens is.

MEgood

Zeer tevreden! Flexibel en goed begrip over de vraag van de klant

Zie boven

Hi Dana,
Bedankt voor je review, mooie score.

Sjoukje Hoekstra

Poster A2

Klantvriendelijke ondersteuning op afhaalpunt Rotterdam

Ga zo door

Hi Sjoukje,
Leuk dat je langs bent geweest. We zijn blij met jou positieve ervaring bij ons. We hopen je gauw weer te zien.
Jordy |...
Hi Sjoukje,

Aline Nascimento

Good

Atendimento rápido

Cor alterada

Dear Aline,
What a shame to read, you were unhappy with the colours of your print.
I have checked the file, this was made up in RGB.
With prints, we use a smaller spectrum, namely...
Dear Aline,
What a shame to read, you were unhappy with the colours of your print.
I have checked the file, this was made up in RGB.
With prints, we use a smaller spectrum, namely CMYK.
For in the future, you can always request a testprint from us.
This free of charge, and will give you the opportunity to check your print.
Have a nice day!
Kind regards,