Product kwaliteit

Sander Meert

Top service

Goed kleurbehoud, scherpe prints, mooi papier.

Bijzonder materiaal gebruik kaft mag meer worden benadrukt.

Hi Meert,
Bedankt voor je review, Fijn dat je even de tijd heb genomen om je feedback op te schrijven. We zullen je advies opnemen om onze service te verbeteren.
Met vriendelijke...

Tot de volgende print.

Pieter

Geweldig!

behulpzaam, professioneel, vakbekwaam

ik vond de afdrukken iets te licht

Hi Pieter,
Bedankt voor je review, Fijn om te lezen dat onze service naar wens is. mag er iets zijn dan staan we altijd open voor een oplossing.
Jordy |...
Hi Pieter,

Bonnie

Mijn bestelling was klaar vóór de verwachte leverdatum en zag er super uit. Erg blij mee!

Snelle levering, duidelijke aanleverinstructies op de website, bestelopmerkingen worden zorgvuldig gecheckt.

De factuur en activatiemail voor m’n account werden bij mij niet automatisch opgestuurd (ook niet in spam).

Hi Bonnie,
Hi Bonnie,
Bedankt voor deze mooie en eerlijke review, Dit zou niet moeten. Zodra er een bestelling is geplaatst zou je automatische een factuur moeten ontvangen. Mag dat niet een geval zijn dat staat onze customer support services altijd klaar om te helpen.

Robin Lianne

Top bedrijf, goede service en ik ga hier zeker vaker bestellen!

Persoonlijk contact, goed overleg, wordt niet zomaar wat gedaan.

Kan er zo geen bedenken

Beste robin,
Bedankt voor je bericht, mooie score. Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is. Bedankt voor het bestellen bij Printerpro.

Sharon

Snel gevonden wat ik zocht!

Duidelijke, professionele website

Hi Sharon,
Bedankt voor deze mooie review en het bestellen bij printerpro.

nvt

Prima bedrijf.

Goede service, ook via mail. Snelle levering.

Grote stickers plakken is wel een kunstje, wellicht kan er een instructie bij als de sticker wordt bezorgd.

Hi Albertjan,
Hi Albertjan,
Bedankt voor deze review, fijn dat je even de tijd heb genomen.
Een grote sticker plakken kan inderdaad een uitdaging zijn. Het toevoegen van een instructie vinden we goed idee. We zullen kijken naar mogelijkheden om deze service te verbeteren.

Dirk

Snelheid en contact was goed maar het resultaat ben ik niet zo tevreden over. De afbeelding is in vergelijking met het origineel een stuk donkerder.

Snelheid en contact

Ik ben niet tevreden of het resultaat. Misschien dat je dit kan voorkomen door met elkaar te communiceren over hoe de afnemer de afbeelding graag bedrukt ziet worden.

Beste dirk,
Beste dirk,
Bedankt voor je bericht en eerlijkheid. Het mag nog wel eens voorkomen dat we iets niet zien. Dit motiveert ons om onze service te verbeteren. We hopen dat we nog een kans krijgen dit goed te maken in de toekomst.

Roeland

Super

Snel en niet duur

Locatie duidelijker aangeven voor ophalen

Hi Roeland,
Bedankt voor deze mooie review, fijn dat je even de tijd heb genomen.
We zullen kijken naar hoe we onze locatie duidelijker kunnen weergeven.
Met vriendelijke...
Hi Roeland,
Bedankt voor deze mooie review, fijn dat je even de tijd heb genomen.
We zullen kijken naar hoe we onze locatie duidelijker kunnen weergeven.

Online Department

De vrijdag voor kerst hadden we heel last-minute bedacht om nog ansichtkaarten te laten bedrukken voor in de kerstpakketten van het bedrijf welke ze eind middag zouden ontvangen. Vroeg in de ochtend... De vrijdag voor kerst hadden we heel last-minute bedacht om nog ansichtkaarten te laten bedrukken voor in de kerstpakketten van het bedrijf welke ze eind middag zouden ontvangen. Vroeg in de ochtend bij Delft langsgegaan met de laptop en van fijn advies voorzien. De bestelling kon ik in de middag al ophalen in Rotterdam (waar ook ons kantoor is).

Alles er aan doen voor een tevreden klant

Niet direct duidelijk dat Delft geen printers heeft staan. Ik ging met een kleine valse verwachting dat ik het daar wel even snel zou kunnen laten printen.

Hi Ramon,
We waarderen de tijd en de moeite die jij hebt genomen voor het schrijven van deze review.We zullen je feedback opnemen.
Alvast een fijne dag en nog de beste wensen.