ICON

Friends sea and beaches protection international

Geen ervaring

3grxwb

Kg2d1d

???

Reactie ICON:

Hi Jd3hrjt, fijn om te lezen dat je deelname bij ICON goed is bevallen! Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. Groet, Janine van ICON

Berend

Het hangt van de groep waarin je terecht komt af of je verblijf goed of slecht is.

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Erg massaal gebeuren bij ICON, belachelijke corona maatregelen en vreemde voedingsrestricties. Meeste verpleegkundigen zijn prima.
Veel dokters zijn buitenlander die vaak maar matig Nederlands...
Veel dokters zijn buitenlander die vaak maar matig Nederlands spreken en typische Nederlandse dingen niet begrijpen. Dat maakt het vaak dat je je niet helemaal op je gemak voelt.
Bij het andere onderzoekcentrum in Groningen is het verplicht Nederlands te spreken, bij ICON niet, daardoor is bijna de helft van de deelnemers vaak niet Nederlands sprekend waardoor het veelal minder gezellig is dan bij het andere centrum.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Geen corona maatregelen meer. Artsen die volledig de Nederlandse taal en cultuur beheren

Reactie ICON:

Beste Berend, wat vervelend dat je dit zo ervaren hebt bij ons. In de huidige situatie is het niet meer nodig om de corona maatregelen te hanteren, dit doen wij ook al een tijdje niet meer. Wij... Beste Berend, wat vervelend dat je dit zo ervaren hebt bij ons. In de huidige situatie is het niet meer nodig om de corona maatregelen te hanteren, dit doen wij ook al een tijdje niet meer. Wij geven inderdaad ook Engels sprekende mensen de optie om bij ons mee te doen als deelnemer. Onze artsen en verpleegkundigen zijn allemaal zeer kundig en zijn daarom bij ons in dienst. Dit hangt niet af van de taal die zij spreken. Echter willen we natuurlijk dat iedereen zich op zijn gemak voelt bij ons. Wellicht zorgen eventuele gezamenlijke activiteiten hier voor meer binding. We nemen het mee! Met vriendelijke groet, Janine van ICON

Timothy

Het voelt een beetje als ´thuiskomen´.

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Super vriendelijke verpleegkundigen en hostessen

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Vrijwilligers die denken alleen te zijn, terecht wijzen (muziek via draagbare luidspreker i.p.v. via oortjes)

Reactie ICON:

Beste Timothy, wat super om te lezen dat je een prettige ervaring bij ons hebt gehad! Je punt van aandacht nemen we mee, goed dat je het aangeeft. Het verblijf moet voor iedereen prettig zijn!... Beste Timothy, wat super om te lezen dat je een prettige ervaring bij ons hebt gehad! Je punt van aandacht nemen we mee, goed dat je het aangeeft. Het verblijf moet voor iedereen prettig zijn! Groetjes, Janine van ICON

Jamila

Top

Aangenaam

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Het eten. Meer groenten minder brood

Reactie ICON:

Beste Jamila, bedankt voor je mooie beoordeling en fijn dat je deelname aangenaam is verlopen. We nemen je feedback mee! Groeten, Vera van ICON

Maurice weldam

Alles was goed geregeld !

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Hele positieve ervaring. Je wordt stap voor stap goed begeleid door het traject.

Niets

Reactie ICON:

Hi Maurice, goed om te lezen dat je deelname bij ICON goed is bevallen! Groeten, Vera van ICON

Wiets

Hypocriete uitsluitingcriteria

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

De voorwaarden voor deelname zijn hypocriet. Er is geen man die met een condoom vrijt terwijl zijn vrouwelijke partner de anti conceptie pil gebruikt.
Of de andere eis: seksuele...
Of de andere eis: seksuele geheelonthouding voor je hele leven, volgens je leefstijl?
Bizar.
Dus de volle onderzoeksgroepen zitten vol met deze religieuze en principiële geheelonthouders enz. Het is om alle risico uit te sluiten op schade aan de ongeboren vrucht- dus mag je niet zwanger kunnen worden of zwanger maken. En de volgende voorwaarde is dat je enkel seksueel actief bent met iemand van je eigen geslacht. Of je dan ondertussen met inseminatie bezig bent maakt niet uit. Die staat er nog niet bij als uitsluitingsgrond.
Je kunt gewoon liegen, je zal wel moeten, en dan kun je meedoen aan een onderzoek.
Echt, ik heb als single geen sex, al een paar jaar niet en ben het ook niet van plan.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Minder hypocrisie. Kom op, niet alle mensen voldoen aan de voorwaarden, dat kan niet.

Reactie ICON:

Beste Wiets, vervelend om te lezen dat je een slechte ervaring hebt gehad. Er worden (gelukkig) strenge regels gehanteerd bij deelname aan een geneesmiddelenonderzoek. Deze regels worden deels... Beste Wiets, vervelend om te lezen dat je een slechte ervaring hebt gehad. Er worden (gelukkig) strenge regels gehanteerd bij deelname aan een geneesmiddelenonderzoek. Deze regels worden deels bepaald door de opdrachtgevers waarmee we samenwerken en zijn er om de veiligheid voor de deelnemers te waarborgen. We kunnen natuurlijk niet helemaal nagaan of iemand zich aan de regels houdt. Maar zoals je zelf al aangeeft zijn wij verplicht om er alles aan te doen om de kans op een zwangerschap tijdens een deelname te voorkomen. Hiervoor dien je als deelnemer ook te tekenen. Er wordt dus van de deelnemers verwacht dat ze zich aan deze voorwaarden houden. De voorwaarden omtrent anticonceptie kunnen overigens per onderzoek verschillen. Ik hoop dat ik je met deze toelichting voldoende heb geïnformeerd en dat je onze voorwaarde niet als hypocriet ziet. Mocht je nog vragen hebben, dan horen/lezen wij dit graag! Groet, Zahra van ICON.

thomas de vries

Heel chil en relaxed, nieuwe vrienden gemaakt

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

iets meer keuze voor avond eten, sommige avond malen waren te overcooked, te zacht. vooraal de snijbonen. die in hele kleine stukjes zijn

Reactie ICON:

Beste Thomas, bedankt voor je mooie review. We zullen je punten over het eten communiceren met de betrokken afdeling. We verwelkomen je natuurlijk graag nog een keer in het onderzoekscentrum.... Beste Thomas, bedankt voor je mooie review. We zullen je punten over het eten communiceren met de betrokken afdeling. We verwelkomen je natuurlijk graag nog een keer in het onderzoekscentrum.
Groeten, Vera van ICON

Annette coenen

Heel goed bevallen. Voor herhaling vatbaar

Geen behoefte aan

Het eten, redelijk saai

Adri Spenkelink

Het was prima

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Ik heb een goede tijd gehad, het onderzoek ging goed, vriendelijk personeel, ik heb lekker kunnen uitrusten.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Ik heb niet graag de "standaard"maaltijden, maar dat moet soms bij studies.

Beste Adri, bedankt voor je mooie review van 5 sterren! Groeten, Vera van ICON