ICON

Fateh Kishi

Fateh Kishi

Icon is cool

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Icon is good place fir helping other people and have fun eith gaming room , and meet new people

Reactie ICON:

Hi Fateh, thank you so much for this review. Great to hear that you enjoyed your time with us and maybe until next time! Kind regards, Janine from ICON

Tanja Papoulidis

Super friendly staff, good atmosphere, well looked after.

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

I am always impressed how friendly and accommodating everybody seems to be towards the participants and genuinely happy to work there. I feel like my personal wellbeing is important and taken... I am always impressed how friendly and accommodating everybody seems to be towards the participants and genuinely happy to work there. I feel like my personal wellbeing is important and taken seriously. That makes me come back every time.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

While I am genuinely happy with everything at ICON I really do believe that the food that is served for dinner needs improvement. If you confined in a space for an extended time, your daily meals... While I am genuinely happy with everything at ICON I really do believe that the food that is served for dinner needs improvement. If you confined in a space for an extended time, your daily meals become the highlight of your day and unfortunately the food is really lacking taste and quality. I really wish that could be worked on.

Reactie ICON:

Dear Tanja, thank you very much for this great review! Considering the food, we will take it into account and will work on this. Kind regards, Janine from ICON

Van den Bergh Luc

Super !

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Ik zou Kim van de keuring in Groningen willen complimenteren voor de manier hoe zij met de vrijwilligers omgaat en deze op zijn gemak steld !

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Dat het elke keer zulke medewerker mag zijn

Reactie ICON:

Beste Luc, bedankt voor je review! We gaan het mooie compliment doorgeven. Wie weet tot een volgende keer bij ICON. Groet, Janine van ICON

Francois Huion

Uitstekend

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

heel leuk en aangenaam verblijf

ben al tevreden zo

Reactie ICON:

Beste Francois, bedankt voor het achterlaten van je review! Wie weet tot een volgende keer bij ICON. Groet, Janine van ICON

Krampiltz Erik

Voor de 4de keer is het verblijf weeral top

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Zeer aangenaam verblijf, deskundig personeel. Personeel zorgt echt goed voor je. Ik voel mij hier echt op mijn gemak.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Verblijf op de nieuwe locatie in het UMCG kan nog wel wat aandacht gebruiken. Matrassen zijn echt niet goed; geen werk-/ nachttafeltjes op de kamer waar je kan op werken. Momenteel bouwwerkzaamheden... Verblijf op de nieuwe locatie in het UMCG kan nog wel wat aandacht gebruiken. Matrassen zijn echt niet goed; geen werk-/ nachttafeltjes op de kamer waar je kan op werken. Momenteel bouwwerkzaamheden buiten vlak aan het raam wat de rust niet bevorderd. Op mijn kamer konden we het raam niet openzetten. Kleine kamers zeker tijdens de handelingen en de hele afdeling is niet voorzien om meer dan 8personen te ontvangen. Recreatieruimte is heel beperkt en opgenomen in de keuken/zitkamer met maar 1 TV. Geen ruimte om rustig te werken of te studeren. Dit alles is structureel en heeft dus niets met de fantastische zorgen van het personeel te maken

Marcel

De tijd vloog om!

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

1ste keer meegedaan aan een 14 daags onderzoek. Veel vrije tijd. Een ontzettend leuke ploeg mensen, daar heb ik het erg mee getroffen , leuke ervaring. En zeker voor herhaling vatbaar!!

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Dat sommige artsen niet aan de canule's trekken om bloed te "melken" gewoon geduld hebben, Protocol volgen.

En bij telemetrie moest het stil zijn op de afdeling, de helft van het...

En bij telemetrie moest het stil zijn op de afdeling, de helft van het onderzoek waren de artsen erg stil, weer andere artsen waren vaak toch nog wat luidruchtig/jolig.

*Werdt ook redelijk veel "mis geprikt" met het bloed afnemen.

Reactie ICON:

Beste Marcel, bedankt voor je mooie review van 5 sterren. We nemen je feedback ook serieus en zullen dit terugkoppelen naar de juiste afdeling!

Heylen m

Zeer fijne ervaring. Super vriendelijk personeel

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Ik voelde me steeds meer dan welkom. Zeker voor herhaling vatbaar
Doe zo voort !

Goed zoals het is...

Reactie ICON:

Beste Heylen, bedankt voor de mooie review! We hopen je snel weer terug te zien voor een onderzoek bij ons in het onderzoekscentrum.
Groeten,
Vera van ICON

Elisa Martins

Voor het eerst meegedaan aan een onderzoek.

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Ik heb voor het eerst meegedaan aan een geneesmiddelenonderzoek en het heeft alle verwachtingen overtroffen. Ik ben er 19 dagen gebleven. Er werd goed voor het eten(goede porties) en drinken... Ik heb voor het eerst meegedaan aan een geneesmiddelenonderzoek en het heeft alle verwachtingen overtroffen. Ik ben er 19 dagen gebleven. Er werd goed voor het eten(goede porties) en drinken gezorgd. De medewerkers waren super vriendelijk en professioneel. We zijn 2 X uitgeweest(rondvaart en museum). Je hebt veel tv's spelletjes/entertainment ter je beschikking. Al met al een plezierige ervaring!

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Extra ruimte om alleen te zitten/ontspannen. Door de hoeveelheid mensen overal, zijn er weinig plekken om alleen te kunnen zitten.

Reactie ICON:

Beste Elisa, wat fijn om te lezen dat je deelname zo goed is bevallen. We nemen je feedback ook mee en zullen dit terugkoppelen naar de juiste afdeling.
We verwelkomen je natuurlijk graag nog...
We verwelkomen je natuurlijk graag nog een keer in het onderzoekscentrum!

Concilia

Slecht communicatie.

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

In Utrecht bij de keuring ben ik goedgekeurd. Bij binnenkomst moest ze weer mijn bloedtesten, ik ben daar afgekeurd want mijn hemoglobine was te laag (dat wisten de mensen in Utrecht ook al).... In Utrecht bij de keuring ben ik goedgekeurd. Bij binnenkomst moest ze weer mijn bloedtesten, ik ben daar afgekeurd want mijn hemoglobine was te laag (dat wisten de mensen in Utrecht ook al). Waarom hebben ze mijn dan goedgekeurd in Utrecht wanneer ze al wisten dat mijn hemoglobine niet goed was? Om naar Groningen te komen moest ik 2 uren heen en 2 uren terug rijden. Dit vond ik onprofessioneel. Om mee te doen aan de onderzoek had ik vrij genomen van mijn werk, wat zonder is 😔 want ik krijg nu minder betaald eind van de maand. Rommelig allemaal!

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Goed communiceren tussen Utrecht en Groningen.

Reactie ICON:

Beste Concilia, wat vervelend dat dit zo gelopen is. Ik heb bij verschillende afdelingen informatie opgevraagd en het klopt inderdaad dat het hier aan onze kant niet helemaal goed is gegaan. Dit... Beste Concilia, wat vervelend dat dit zo gelopen is. Ik heb bij verschillende afdelingen informatie opgevraagd en het klopt inderdaad dat het hier aan onze kant niet helemaal goed is gegaan. Dit vinden wij heel vervelend en zo'n situatie proberen we natuurlijk altijd te voorkomen. Mijn collega heeft je inmiddels gebeld met een voorstel om je te compenseren voor de tijd die je voor ons hebt vrijgemaakt.
We hopen je toch nog een keer te mogen ontvangen in ons onderzoekscentrum!

nijs

Nihil

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Waarom stuurt ICON mij met de regelmaat van een klok ? Tot nu toe nog nooit geneesmiddelenonderzoek voor 78 -jarigen gevonden !

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Dat er ook iets voor ons bij is !

Reactie ICON:

Beste Nijs, bedoel je dat je e-mails van ons krijgt voor onderzoeken waar je niet aan mee kan doen? Dat is niet de bedoeling! Je kan je afmelden voor onze nieuwsbrieven via... Beste Nijs, bedoel je dat je e-mails van ons krijgt voor onderzoeken waar je niet aan mee kan doen? Dat is niet de bedoeling! Je kan je afmelden voor onze nieuwsbrieven via info@geneesmiddelenonderzoek.nl. We hebben wel af en toe onderzoeken online staan voor deelenemers van 78 jaar oud, hiervoor zou je onze website in de gaten kunnen houden.
Met vriendelijke groet, Vera van ICON