ICON

Concilia

Slecht communicatie.

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

In Utrecht bij de keuring ben ik goedgekeurd. Bij binnenkomst moest ze weer mijn bloedtesten, ik ben daar afgekeurd want mijn hemoglobine was te laag (dat wisten de mensen in Utrecht ook al). Waarom hebben ze mijn dan goedgekeurd in Utrecht wanneer ze al wisten dat mijn hemoglobine niet goed was? Om naar Groningen te komen moest ik 2 uren heen en 2 uren terug rijden. Dit vond ik onprofessioneel. Om mee te doen aan de onderzoek had ik vrij genomen van mijn werk, wat zonder is 😔 want ik krijg nu minder betaald eind van de maand. Rommelig allemaal!

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Goed communiceren tussen Utrecht en Groningen.

Reactie ICON:

Beste Concilia, wat vervelend dat dit zo gelopen is. Ik heb bij verschillende afdelingen informatie opgevraagd en het klopt inderdaad dat het hier aan onze kant niet helemaal goed is gegaan. Dit vinden wij heel vervelend en zo'n situatie proberen we natuurlijk altijd te voorkomen. Mijn collega heeft je inmiddels gebeld met een voorstel om je te compenseren voor de tijd die je voor ons hebt vrijgemaakt.
We hopen je toch nog een keer te mogen ontvangen in ons onderzoekscentrum!
Groeten, Vera van ICON

Score voor ICON: 2.5/5
Zou je het anderen aanraden om deel te nemen aan een geneesmiddelenonderzoek bij ICON? Ja