Deskundigheid

Zeer goed.

Geen verbeterpunten.

FysiOost

Ik ben niet blij!

In mijn boekhouding is het erg lastig om een hele bunch met geld van 1 dag te splitsen en af te letteren. Ik werk met patienten die na elk onderzoek betalen en waarbij een rek tegenover staat. Voor... In mijn boekhouding is het erg lastig om een hele bunch met geld van 1 dag te splitsen en af te letteren. Ik werk met patienten die na elk onderzoek betalen en waarbij een rek tegenover staat. Voor mij is het erg omslachtig. Ik kan aan de betaling een referentie meegeven, wat een drama is met alleen een cijfer toetsen bord. Ik werk nu via een tussenrek, maar dat geeft veel extra werk. Als ik geweten had dat het zo zou werken had ik er geen aangeschaft, maar blijven werken met aut machtigingen.

WS Holding BV

In een woord: prima

PVV

Goede ervaring met PinDirect.

AUTOBEDRIJF DE BOEI

GOED EN SNEL GEHOLPEN

Keukenwinkel.nl

Eerst bijzonder, vervolgens correct

subsidie mogelijkheden eerder gebruiken in verkoop gesprek

BSR Schagerbrug

Niet super positief

Er is mij een aanbieding gedaan met mogelijkheid voor subsidie. Ik krijg de indruk dat pindirect graag wil verkopen en verder geen aandacht besteed aan het punt subsidie. Resultaat is dat ik nu wel... Er is mij een aanbieding gedaan met mogelijkheid voor subsidie. Ik krijg de indruk dat pindirect graag wil verkopen en verder geen aandacht besteed aan het punt subsidie. Resultaat is dat ik nu wel een pinautomaat heb, (volle pond betaald) en nog maar moet afwachten of ik subsidie krijg. Dit vind ik een kwalijke zaak.

Reactie PinDirect by Cyber & Mason:

Beste mevrouw Mulder,
Beste mevrouw Mulder,
Zoals zojuist besproken wordt dit direct recht gezet. U heeft per abuis een foutieve factuur gehad waar de subsidie nog niet op verrekend was. U krijgt dit z.s.m. alsnog gecrediteerd. Onze oprechte excuses en hartelijk bedankt voor uw feedback.
PinDirect

Prettig en helder contact

vond op de site niet meteen hou ik nieuwe pinrollen kon bestellen