Deskundigheid
7.8/10
8.2/10

Goudsmederij van Oorschot

Bij levering van pin automaat graag meer informatie over het gebruik hiervan en wat de mogelijkheden zijn. Sommige mensen gebruiken voor eerst een pinautomaat als niet-consument.

Lodgerie Het Groene Geheim

Prettig

credit card service erbij verlenen

lena omloopwinkel

ben zelf niet technisch en miste daardoor een gebruiksaanwijzing hoe het apparaat aan te sluiten

Ask de Chef

moet alles 50 keer invullen, veel herhalingen in de formulieren, een keer heb ik hem door jullie laten invullen, maar toen zaten er fouten in.

Goed.

Snelle en betere communicatie met bijvoorbeeld Amex. Het gevolg was dat er te vaak zelf gebeld moest worden om informatie te ontvangen, waarop vervolgens weer gewacht moest worden op reactie van een... Snelle en betere communicatie met bijvoorbeeld Amex. Het gevolg was dat er te vaak zelf gebeld moest worden om informatie te ontvangen, waarop vervolgens weer gewacht moest worden op reactie van een van de partijen.

Hanneke Nieuwenhuis - Gewichtsconsulent

Heel erg prettig!

Ik heb de website als " redelijk" beoordeeld omdat de informatie wat mij betreft nog iets overzichtelijker kan.

verharen autoschade

Slecht ervaren

instaleren wel berekend helaas niet uitgevoerd
doet het nog steeds niet jammer zo,n slechte service

Reactie PinDirect by Cyber & Mason:

Beste heer Verharen,
Beste heer Verharen,
Hartelijk bedankt voor het geven van de Feedback, wij waren in de veronderstelling dat de automaat inmiddels actief was. Ik heb uit ons telefoongesprek begrepen dat plug&play installatie voor enige verwarring heeft gezorgd, maar dat alles op dit moment naar behoren werkt. Mochten er nog vragen zijn of opkomen neemt u dan direct contact op met onze supportafdeling, wij helpen u dan direct!
PinDirect team

alias

Plezierig. In combinatie met de veiligheidscheck her en der wel wat verwarrend. Wie doet wat en bij wie moet je waarvoor zijn.

Betere afstemming/communicatie indien er meer partijen betrokken zijn.

Miranda

NVT