Deskundigheid
7.8/10
8.2/10

Slecht. Toen onze Vx670 het niet meer deed moesten we 5 dagen wachten. Vervolgens ontvingen we een leenapparaat ter vervanging. Dit apparaat vertoont regelmatig storingen. De door ons gekochte Vx670... Slecht. Toen onze Vx670 het niet meer deed moesten we 5 dagen wachten. Vervolgens ontvingen we een leenapparaat ter vervanging. Dit apparaat vertoont regelmatig storingen. De door ons gekochte Vx670 hebben we ondanks herhaald verzoek nooit terug gekregen terwijl men gewoon de accu kon vervangen. Schandalig.

Consumenten rechten respecteren.

cafe van hout

Goed zeer goed

nee

DC

Snel geregeld, apparaat ontvangen en zonder enige kennis kun je er direct mee aan de slag.

cafetariaplaza@hotmail. com

niet

Zeer goed en snel

niet

De Dames Heeren

Goede service en correcte levering. Prima.

Geen negatieve ervaring.

A. Haafkes

Zeer goed

Margot Groot, Stilstaan bij bewegen

Ok

Als ik had geweten dat er van iedere betaling 20 cent wordt afgetrokken dan had ik het apparaat niet gekocht. Deze informatie is dus niet tot mij doorgedrongen.Omdat dit boekhoudtechnisch heel... Als ik had geweten dat er van iedere betaling 20 cent wordt afgetrokken dan had ik het apparaat niet gekocht. Deze informatie is dus niet tot mij doorgedrongen.Omdat dit boekhoudtechnisch heel moeilijk is om te rekenen voor de belastingen en ik vind het behoorlijk prijzig, dus ik zal zeker geen lage bedragen laten pinnen.
Vraag: Is deze winst voor jullie, of voor de bank?

Reactie PinDirect by Cyber & Mason:

Beste mevrouw Groot,
Beste mevrouw Groot,
De transactiekosten zijn kosten die gemaakt worden voor de verwerking van een Pintransactie. PinDirect verwerkt in één keer alle kosten die bij een transactie komen kijken. Dus en verwerking van de betaling, maar ook de aansluiting van de automaat op het betalingsverkeer, informatieregel en de online rapportage waar u gebruik van kunt maken (www.mijntransacties.nl). Gaat u nu meer Pinnen, dan kunt ook voordelige Pinbundels afnemen. Dit houdt in dat naar mate u meer Pint u minder per transactie betaalt. Heeft u hier interesse in? Neem dan zeker even contact op met onze servicedesk.
Het PinDirect team