Deskundigheid
7.8/10
8.2/10

K. Blokker

Goede vriendelijke start. Daarna lang gewacht op mail dat niet kwam. opnieuw gebeld. o ja vergeten sorry!!!! Verdere verloop was goed

Op website staat iets van vandaag besteld morgen kunt u al pinnen.
Op website staat iets van vandaag besteld morgen kunt u al pinnen.
Ik zou niet weten hoe dit mogelijk is!!! Bij mij heeft het een paar weken geduurt voor ik mijn pin automaat had. Als je hem dan thuis hebt moet hij ook nog worden aan gesloten???????
Kabel lengte was veel te kort. Instalatie bedrijf erbij gehaald. enz. enz. enz.
Hier mag wel meer info over verstrekt worden.

australian backpackers

Redelijk goed

ik kan op de afschrift van mijn bank op geen enkele manier ontdekken hoe ik bonnen kan terug vinden ...codes kan ik niet matchen !!
erg vervelend ...dus graag zou ik daar een toelichting op...
erg vervelend ...dus graag zou ik daar een toelichting op hebben

Ergun Ertug / Coaching Be Fit

Zeer klantvriendelijk en direkt geleverd

Product was na bestelling de volgende dag al aanwezig.

De Pyramide van Austerlitz

soms slecht bereik
gevolg : rij wachtenden
( wij zitten wel midden in de bush )

Stichting Oliveo Handbal

Uitgebreide en deels verwarrende papierwinkel vooraf waardoor uiteindelijk niet de juiste rekeningnummers op de juiste plaats vermeld zijn.

Milou

- Tot aan het bestellen ging het goed en vlot.
- Tot aan het bestellen ging het goed en vlot.
Maar toen het papierwerk moest gebeuren werd het allemaal een stuk trager. Er ontbrak een handtekening in ons formulier. De reactie tot aan het uiteindelijk afronden hiervan heeft weken geduurd.

- Een mobiel pin automaat hadden we graag in het assortiment gezien

el panelazo colombiano

Louis Zaal

Goed. Snelle adequate reacties. Zowle op offerte aanvraag als op vragen na offerte

Ik kon de handleiding pinapparaat niet op de website vinden en de bijgeleverde handleiding erg summier. Heb handleiding bij concurrent gedownload ;-)

jokemanders

Prettig