Deskundigheid
7.8/10
8.2/10

Belfleur Maastricht

Aangenaam en prettig. Komt mede door de snelheid van de levering van de betaalautomaat, plus de aangedragen mogelijkheid om gebruik te maken van subsidie.

Geen verbeterpunten.

Slecht geregeld!!!

Zeer slecht geregeld zowel de informatie over de levering, als de subsidie regeling Eerst moet er iemand komen voor een veiligheidsscan om te kijken of je recht hebt op subsidie, volgens pindirect... Zeer slecht geregeld zowel de informatie over de levering, als de subsidie regeling Eerst moet er iemand komen voor een veiligheidsscan om te kijken of je recht hebt op subsidie, volgens pindirect neemt dit bedrijf binnen enkele dagen contact met je op om langs te komen na 2 weken was dit nog niet gebeurd dus ik gebeld naar pindirect om te vragen hoe het nou zat omdat dat ze nog geen contact hadden opgenomen pin direct deed weer een aanvraag na een week nog niks gehoord weer gebeld weer opnieuw aangevraagd uiteindelijk waren we meer als een maand verder voordat er iemand langs kwam. Vervolgens heeft Pindirect het geld al afgeschreven voordat we een pinautomaat hadden gekregen van ze. Ik heb nog 3 keer gebeld om te vragen wanneer we het subsidie geld terug zouden krijgen, als antwoord kreeg ik ja mevrouw wij hebben nog geen bevestiging gehad dat de subsidie aan jullie is toegekend. ( Terwijl wij zelf de bevestiging wel al hadden van de veiligheidsscan) lijkt mij dat de bedrijven 1 telefoontje naar elkaar kunnen plegen en een antwoord hebben.
Als ik contact opnam met Pindirect met vragen werd er gezegd ik ga het uitzoeken en bel u vandaag nog terug, echter gebeurden dit vervolgens niet, dit tot 3 keer aan toe. Dus onze ervaring is zeer slecht!

RJ

het duurt lang voordat het geld is bijgeschreven!!

rusticana

Positief

nvt

wezenbeek

EEn goed en solide bedrijf , met hart voor de zaak en zeer goed in info en begeleiding over de pinautomaat

nee als jullie altijd zo werken is het prima gesteld met u bedrijf

janramshorst service en onderhoud

Mijn eerste ervaring met Pindirect is goed.Hij doet het perfect.

Woldringh

Vriendelijk doch nog niet volledig

Configuratie van de automaten moest door software opnieuw te downloaden. Koste veel tijd om dat uit te vinden. Waarom zit er geen handleiding bij de pin automaten?
Ik heb de automaten...
Ik heb de automaten aangeschaft om ze te kunnen koppelen met onze kassa software. Ik zou de gegevens daarvoor ontvangen maar wacht daar nog steeds op.

Wim Betzel

Levering hardware ok. Na installatie bleek dat Maestro & Visa niet meer geaccepteerd worden, terwijl ik aangegeven had om alles in het oude te laten.

Komt zo niet in me op

Keurslagerij Zeeburg

Prima geregeld allemaal !!!!