Deskundigheid
7.8/10
8.2/10

P.W.T.S. Menting

Zie mijn opmerkingen

Niet duidelijk was, dat het pinapparaat gewoon aan huis bezorgt zou worden. Blijkbaar konden alle instellingen elders worden ingesteld waardoor het apparaat direct gebruiksgereed was. De handleiding... Niet duidelijk was, dat het pinapparaat gewoon aan huis bezorgt zou worden. Blijkbaar konden alle instellingen elders worden ingesteld waardoor het apparaat direct gebruiksgereed was. De handleiding kan misschien worden aangepast. Niet duidelijk was waar of de netwerkkabel aangesloten moest worden op het pinapparaat. Dat geldt ook voor de aansluiting op het modem. Het apparaat kan geen verbindingen maken als deze wordt aangesloten op de WAN-poort en maakt gebruik van een van de internet poorten.

Reactie PinDirect by Cyber & Mason:

Beste heer Menting,
Beste heer Menting,
Hartelijk bedankt voor uw tips om onze dienstverlening te verbeteren. Wij zullen zeker bekijken op welke wijze wij de handleidingen nog duidelijker kunnen maken. Ik ben blij om te lezen dat het nu wel gelukt is.
Het PinDirect Team

H.S.Goedhart

Gemakkelijk

gemakkelijk

sabit tultak

goed

Heli Holland

ieder bon een eigen nummer toe wijzen waardoor het terug vinden bij dezelfde bedragen wat makelijker word.

Greet Westrik-Meedendorp

Nee dik tevreden

Etienne

Zeer prettig

Zeer snelle en vriendelijke klantenservice, mijn vragen waren binnen paar minuten afgehandeld. Een zeer fijne ervaring vergeleken met de gemiddelde klantenservice.

Brigitte Vervloet

goed

evers

Okay

okay

Hans Bulkens

Goed, snel en zakelijk

FAQ uitbreiden en website up to date houden.

marijke