Mirthe

Super goeie & snelle service, zeker een aanrader!

Snel en zorgvuldig

Bedankt voor je review!
We zijn erg blij om te horen dat je een prettige ervaring hebt gehad met onze service. Indien nodig, staan we graag weer voor je klaar!!

Esmee

Super

snel, vriendelijk, netjes

Ed

Vriendelijk en duidelijk filiaal het Streekhof in Bovenkarspel

deskundig en snel

Lidia

Mijn batterij moest vervangen worden, dus hun zijn aan huis gekomen om te repareren. Toen had hij de verkeerde batterij mee en moest hij een andere halen, oke prima. Dus mn telefoon was uiteindelijk... Mijn batterij moest vervangen worden, dus hun zijn aan huis gekomen om te repareren. Toen had hij de verkeerde batterij mee en moest hij een andere halen, oke prima. Dus mn telefoon was uiteindelijk na 2,5 uur gerepareerd ipv het half uur. Maar oke kan ik mee leven. Nu flikkert mijn scherm telkens na de reparatie. Ook heb ik een standaard groen vlak bovenin mn scherm zitten. Na een berichtje gestuurd te hebben reageerde hij dat hij zsm zou komen om het te repararen. Dat is nu al 3 weken geleden. Na een paar keer nogmaals gevraagd te hebben stelt hij het telkens uit omdat ze geen tijd hebben. Maar als je op de site een afspraak maakt kan het opeens wel allemaal de volgende dag?? Hun eigen fouten op eigen kosten oplossen is blijkbaar iets te veel gevraagt. Ik zal hier dus geen 2e keer mijn telefoon laten repareren..

Kunnen snel helpen als ze er aan verdienen

Lidia

Goede service, na het vervangen van mijn batterij bleek mijn scherm ook kapot te zijn, die zijn ze later nog eens komen repareren met korting!

Komen goed op tijd, repareren snel

Kato.

Misleidend; op de website staat overal dat je je telefoon binnen 24 uur terug hebt. Waarschijnlijk bedoelen ze dit vanaf het moment dat zij hem binnen hebben, maar ben je in de praktijk je telefoon... Misleidend; op de website staat overal dat je je telefoon binnen 24 uur terug hebt. Waarschijnlijk bedoelen ze dit vanaf het moment dat zij hem binnen hebben, maar ben je in de praktijk je telefoon dus twee dagen kwijt. Dit wordt echter nergens helder gecommuniceerd.
Ook toen ik erover belde omdat ik bij de veelgestelde vragen zowel andere prijzen zag staan, als ook andere reparatietijden (en ik aangaf dat ik op basis daarvan niet voor hun gekozen zou hebben), werd aangegeven dat ik de reparatie dan na het weekend moest laten uitvoeren en dat ik hem dan binnen 24 uur terug had.

Daarnaast werd een verkeerde reparatie in het systeem gezet, waar ik achterkwam doordat de rekening niet klopte en waar ik achteraan moest bellen. Dit is omgezet naar de goede reparatie, maar ik blijf tot dusverre betalingsmails krijgen voor een schermvervanging die niet heeft plaatsgevonden. Ook nadat ik dit per mail nogmaals gecommuniceerd heb. (En net weer, hopelijk dringt het nu wel door.)

De klantenservice aan de telefoon was vriendelijk en (leek in ieder geval) meedenkend. Daarvoor de twee sterren.
Maar dit was voor mij de eerste en laatste keer.

Hannes De Backer

Creditering op 27 augustus, op 14 september nog altijd geen cent teruggekregen

Vakkundig en snel!

Klantvriendelijk, snelle service

H van Westen

Super snelle service netjesverpakt, duidelijke informatie.

Service.

Marit

Ik was mijn telefoon 5 dagen kwijt ipv 24 uur. Op klantenservice werd niet gereageerd

De telefoon is goed gemaakt