D Overduin

Prima service!

Snel geregeld en snel geholpen ook. Top!

Bedankt voor je review!
We zijn erg blij om te horen dat je een prettige ervaring hebt gehad met onze service. Indien nodig, staan we graag weer voor je klaar!!

Brian

Zeer snelle en nette service! Kwamen de dag na dat ik de afspraak had gemaakt netje op me werk me beeldscherm vervangen. Netjes op de hoogte gehouden via sms hoelaat de monteur voor de deur zou... Zeer snelle en nette service! Kwamen de dag na dat ik de afspraak had gemaakt netje op me werk me beeldscherm vervangen. Netjes op de hoogte gehouden via sms hoelaat de monteur voor de deur zou staan. Helemaal top!

Snelle en nette service

Cailey

Dezelfde dag nog aan huis geholpen kunnen worden, met 15minuten was m’n iPhone 11pro weer helemaal als nieuw.

Snel, makkelijke service, goede prijs/kwaliteit verhouding

Marco Blijleven

Fijn gevonden via Google. Inplannen was lastig ivm ziekte collega maar dat maakte het zeker niet een minder goede service. Contact hierover was snel, helder en prima opnieuw ingepland. In deze tijd... Fijn gevonden via Google. Inplannen was lastig ivm ziekte collega maar dat maakte het zeker niet een minder goede service. Contact hierover was snel, helder en prima opnieuw ingepland. In deze tijd is voorzichtigheid alleen maar goed en er wordt dus ook geen risico genomen met eventuele besmettingen. Dit is dus zeer adequaat.

Verder is de service aan huis echt ideaal; ze komen netjes langs, bellen aan, je geeft je telefoon af en nog geen half uur later is ie weer terug in prima conditie. Slim die thuis help service in een bus, echt top!

Zie voorgaand

Albert van der Loo

Correct en perfect advies, zoals altijd

Correct en perfect advies

Maus

Goede afspraak kunnen maken…. en snel gerepareerd. Niets is teveel!

Netjes geholpen en probleem opgelost

Dennis

Mijn ipad scherm hebben ze snel en vakkundig gemaakt. klasse!

Snelle en goede service

Chris Thielman

Het is snel gedaan en erg vriendelijk

Super snel klaar

Sanne

Super en snelle service! Was binnen 30 minuten weer buiten met een werkende telefoon.

Snel en altijd mee denkend

Peter

Slechte reparatie en vervolgens klant de schuld geven