Kato.

Misleidend; op de website staat overal dat je je telefoon binnen 24 uur terug hebt. Waarschijnlijk bedoelen ze dit vanaf het moment dat zij hem binnen hebben, maar ben je in de praktijk je telefoon dus twee dagen kwijt. Dit wordt echter nergens helder gecommuniceerd.
Ook toen ik erover belde omdat ik bij de veelgestelde vragen zowel andere prijzen zag staan, als ook andere reparatietijden (en ik aangaf dat ik op basis daarvan niet voor hun gekozen zou hebben), werd aangegeven dat ik de reparatie dan na het weekend moest laten uitvoeren en dat ik hem dan binnen 24 uur terug had.

Daarnaast werd een verkeerde reparatie in het systeem gezet, waar ik achterkwam doordat de rekening niet klopte en waar ik achteraan moest bellen. Dit is omgezet naar de goede reparatie, maar ik blijf tot dusverre betalingsmails krijgen voor een schermvervanging die niet heeft plaatsgevonden. Ook nadat ik dit per mail nogmaals gecommuniceerd heb. (En net weer, hopelijk dringt het nu wel door.)

De klantenservice aan de telefoon was vriendelijk en (leek in ieder geval) meedenkend. Daarvoor de twee sterren.
Maar dit was voor mij de eerste en laatste keer.

Reactie PhoneDokter reviews en beoordelingen:

Bedankt voor je review!
We zijn erg blij om te horen dat je een prettige ervaring hebt gehad met onze service. Indien nodig, staan we graag weer voor je klaar!!

Score voor PhoneDokter reviews en beoordelingen: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee