Okan

Snelle er goede service.

Je hoeft je huis niet huis en dit zonder extra kosten.

Bedankt voor je review!
We zijn erg blij om te horen dat je een prettige ervaring hebt gehad met onze service. Indien nodig, staan we graag weer voor je klaar!!

Marie

Goede service en duidelijke communicatie

Goede communicatie

Sev

Heel snel geholpen in de reparatie bus. Binnen 15 minuten is mijn iPhone zo goed als nieuw.

Snelheid en kwaliteit

Amanda

Supersnel camara vervangen en weer mobiel

Snelheid, service

Jory

Super snelle reparatie

snel en vriendelijk

Carin van Bodegraven

Vriendelijke personeel en snelle service. Mijn telefoonscherm ziet er weer goed uit!

Klantvriendelijkheid en snelle service.

Frits

Strak op tijd. Reparatie binnen 15 min klaar en goed gedaan.

Op tijd. Prima service

Nico van der Ree Sr.

Grote klasse

Wat afgesproken is, perfect uitgevoerd. De monteur correct, beleefd een prima persoon.

Maissae Arkoubi

Heel flexibel! Mijn telefoon werd in de repairbus meteen gerepareerd zonder problemen!

Flexibiliteit in tijd en plaats
Weten waar je aan toe bent
Snel en goed

Gerard

Snel, vriendelijk en goed!

Service is goed, vriendelijk te woord gestaan en no nonsense.