Andre

Lekker makkelijk thuis voor de deur in de bus gerepareerd

Vakkundig gerepareerd

Bedankt voor je review!
We zijn erg blij om te horen dat je een prettige ervaring hebt gehad met onze service. Indien nodig, staan we graag weer voor je klaar!!

Chinouk

Super snel en vriendelijk

10/15 voor aankomst gebeld en duidelijke prijs

Erwin

Goede service. Fati hielp mij aardige man. Vakkundig en snel werd mijn telefoon gemaakt. Nogmaals bedankt man super.
Groeten Erwin

Vakkundig, en aardig

Jennefer van gerven

Gezellige 15 min wachten gehad!

Heel fijn dat ze aan huis komen en binnen 15 min was mijn telefoon weer heel! Ook was meneer heel aardig!

Vanessa

Direct dezelfde dag mogelijk, snel mooi gerepareerd.

Snelle service aan huis

Rohit

Iphone 11 Pro Max scherm helemaal kapot en gebarst. Met de repairbus laten repareren, super snelle en fijne service. Echter was mijn scherm niet helemaal goed na de reparatie, ik heb dit gemeld en... Iphone 11 Pro Max scherm helemaal kapot en gebarst. Met de repairbus laten repareren, super snelle en fijne service. Echter was mijn scherm niet helemaal goed na de reparatie, ik heb dit gemeld en meneer is vervolgens kosteloos thuis langs gekomen om het probleem te inspecteren en op te lossen. Het nieuwe scherm dat erop was gezet bleek niet helemaal goed te zijn, ander scherm erop gedaan en nu werkt het perfect! Kortom, fantastische service en professionele en adequate reparatie.

Diverse reparatie opties
Klantenservice is top-notch
Reparaties worden snel uitgevoerd
Eindresultaat is niet te scheiden van het origineel

Studio Rooijakkers

Zeer goede service door vriendelijk personeel

snelheid, vriendelijkheid, kundig

Ooms

Uitstekende oplossing voor als je thuis werkt! Binnen een kwartier is mijn mijn zo goed als nieuw.

- voor de deur gerepareerd
- de zelfde dag een afspraak
- snel

H de Waal

Snelle service en kosten vooraf duidelijk

Service aan huis …en dus geen auto of parkeerkosten

Nolet Distillery - Linda

Fantastisch