Alice

Top bedrijf, heel vriendelijk en snelle service.

Mooi gerepareerd
Vriendelijke man
Belangstellend

Bedankt voor je review!
We zijn erg blij om te horen dat je een prettige ervaring hebt gehad met onze service. Indien nodig, staan we graag weer voor je klaar!!

José

Helaas niet binnen 24 uur, maar 6 dagen. Zelf achteraan moeten bellen. De reden om voor deze duurdere optie te kiezen was de 24 uurs service. Die er dus niet was, wat dat betreft verkeerde keuze.

Batterij is vervangen, goed uitgevoerd.

Stephan van de Kamp

Ik heb nu tweemaal een reparatie laten uitvoeren en ben erg onder de indruk van de professionaliteit van Phonedokter. De monteurs zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ze zijn binnen 24 uur naar mijn... Ik heb nu tweemaal een reparatie laten uitvoeren en ben erg onder de indruk van de professionaliteit van Phonedokter. De monteurs zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ze zijn binnen 24 uur naar mijn werk komen rijden en hebben daar mijn probleem binnen 15 minuten opgelost, ideaal! Ik zou dit bedrijf absoluut aanbevelen als je snel en professioneel geholpen wilt worden.

Zeer vriendelijke gasten en uitstekende service.

John

Reparatie scherm. Prima gedaan!

Prima service. Snel, vakkundig en zeer klantvriendelijk

Lieke

Heel goed

Ze kwamen optijd hij had me telefoon en binnen 20 min was die klaar echt top

Kay

De service was super snel en goed! Ook was het personeel super vriendelijk!

Snelheid en zorgvuldigheid

Powerhouse Company International BV

Amazing!

Heel vriendelijk, professioneel. Mega snel gerepareerd! Happy customer

J. Bijl

Prima gerepareerd uiteindelijk

Vakkundigheid

Hans van Brug

Prima en supersnelle service. Binnen half uur ipad pro gerepareerd (scherm vervangen)

Je hoeft je huis niet eens uit en supersnel

Andre

Lekker makkelijk thuis voor de deur in de bus gerepareerd

Vakkundig gerepareerd