Patrick Veldhoven

Snelle reparatie, na wat onduidelijkheid na de reparatie nog keurig s’avonds teruggebeld.

Snel afspraak mogelijk, snelle reparatie

Bedankt voor je review!
We zijn erg blij om te horen dat je een prettige ervaring hebt gehad met onze service. Indien nodig, staan we graag weer voor je klaar!!

Ousmane

Deze mensen maken je telefoon binnen 30-50 min hele goede service. Kan niet beter.

Ze zijn heel snel in het maken van jullie telefoons aanrader deze bedrijf en mooi prijsje ook.

BP Management

Hele goede en fijne ervaring

Werkt snel en is zeer vriendelijk

Sjahien Dilloe

Eerste keer dat ik hier geweest ben. Na meerdere bedrijven te hebben opgezocht voor het laten maken van het scherm van mijn iPhone XS Max, hier terecht gekomen vanwege de prijs. Eenmaal aangekomen... Eerste keer dat ik hier geweest ben. Na meerdere bedrijven te hebben opgezocht voor het laten maken van het scherm van mijn iPhone XS Max, hier terecht gekomen vanwege de prijs. Eenmaal aangekomen werd ik heel vriendelijk ontvangen door de meneer en hij heeft netjes naar mijn probleem geluisterd. Tijdens de bezigheden kwam hij erachter dat de batterij van mijn iPhone ook een beetje dik was en dus niet meer goed, en hierbij heeft hij ook het batterij vervangen voor een lagere prijs dan normaal. Binnen no-time had ik weer een pracht scherm + nieuwe batterij. Ook heeft hij zonder kosten er een gratis screenprotector van hoog kwaliteit op gezet.

Al met al, top service van de vriendelijke meneer. Ik raad het mensen zeker aan om hier te komen voor iPhone reparaties

Klantvriendelijk, luistert naar probleem, werkt nauwkeurig.

QIQOO

Geweldig!! Een aanrader!

Service, verzorgd, klantvriendelijk, professioneel, en toch heel
Persoonlijk. Dank Fati!

Jurgen

Zeer goed en vriendelijk geholpen

Service
Vriendelijkheid

Waalboer

Duidelijke afspraken en communicatie en hele goede service

Communicatie, eerlijk advies, goede service.

Dana

Goede service!

Snel, goed geholpen & duidelijke informatie.

Royaal Events

Prima service en snel