Geachte mevrouw Noerkhan

Hele fijne ervaring!!!
Ik was heel blij hoe het geleverd was, netjes gewikkeld zodat het niet breekt.
Hele mooie bedankjes ben verliefd op!
Als je mailt krijg je altijd een...
Hele fijne ervaring!!!
Ik was heel blij hoe het geleverd was, netjes gewikkeld zodat het niet breekt.
Hele mooie bedankjes ben verliefd op!
Als je mailt krijg je altijd een terugkoppeling, ik heb heel goed geholpen!

Meedenkend en een luisterend oor

Geachte heer Forster

Bedrijf op zicht geen klachten. Product dat ze verkopen is slecht. Product heeft niet gedaan waarvoor het is besteld. Heel slecht. Nooit meer doen

Reactie Petit Merci:

weet niet waar klant het over heeft, product geeft kleur roze of blauw aan als je dit laat smelten in je mond, net zoals vroeger een toverbal .Slechte recentie van Petitmerci terwijl wij niets fout... weet niet waar klant het over heeft, product geeft kleur roze of blauw aan als je dit laat smelten in je mond, net zoals vroeger een toverbal .Slechte recentie van Petitmerci terwijl wij niets fout doen, snel leveren van een product dat goed omschreven is, deze recentte slaat nergens op en is zeer onterecht, nooit meer leveren aan deze klant, levens gevaarlijk voor je goede naam als bedrijf

Geachte mevrouw Ivens

Snel geregeld en verzonden

Communicatie, het bieden van alternatieven

Geachte mevrouw . Blommers

Super leuke chocolaatjes

Snelle en goede service alles goed verpakt

Irma

Goeden prettig contact

Meedenken

Geachte mevrouw Van Ishoven

Eerste ervaring met dit bedrijf , zeer goed. Er was een foutje in de bestelling geslopen en deze mensen hebben dat correct opgelost.

Correct, open communicatie

Geachte mevrouw Wijnaerts

Prettig

Snelle en correcte levering

Geachte mevrouw Gasimova

Heel slecht

Alle bestelde chocolade waren kapot binnen gekomen

Reactie Petit Merci:

helaas geen melding hiervan gehad van klant. was uitstekend verpakt maar door de transporteur extreem ruw behandeld.
had graag nieuwe chocolade verstuurd maar heb niet de kans van de klant...
had graag nieuwe chocolade verstuurd maar heb niet de kans van de klant gekregen.
overigens sturen we geen kapotte chocolade dus een 1 vind ik zeer onterecht.

Geachte mevrouw De Vries

Heel correct. Levering snel ontvangen.

Vriendelijke communicatie, snel en ik kreeg nog een attentie gratis bij de bestelling

Geachte mevrouw Stijger - van den Heuvel

Prima website makkelijk bestellen ruime keuze en goede prijs

Ik had een bestelling geplaatst maar toen ik nog verder op de website ging kijken zag ik nog iets leuks voor de babyshower van mijn dochter en kon het niet laten g,nog een bestelling te doen. Heel... Ik had een bestelling geplaatst maar toen ik nog verder op de website ging kijken zag ik nog iets leuks voor de babyshower van mijn dochter en kon het niet laten g,nog een bestelling te doen. Heel netjes van Petit Merci de verzendkosten hiervoor zijn gecrediteerd. Dank Petit Merci voor dit gebaar.