Geachte mevrouw Goossens

Eerst heel erg vriendelijk en meedenkend.Beantwoord niet alle vragen die er zijn.De bestelling was verder goed op een bellenblaas machine na die zat vol putten en deuken en er miste een fles... Eerst heel erg vriendelijk en meedenkend.Beantwoord niet alle vragen die er zijn.De bestelling was verder goed op een bellenblaas machine na die zat vol putten en deuken en er miste een fles bellenblaas vloeistof in de doos dat is gemeld maar verder niets mee gedaan.Dus hier bestellen gaat niet meer gebeuren.Helaas en jammer dat het zo ging en niet netjes opgelost werd.

Meedenkend maar sturen spul wat tweedehands lijkt te zijn en lossen zo n probleem niet netjes op!

Reactie Petit Merci:

hier is inderdaad 1 ding fout gegaan. Het apparaat is direct afkomstig van de fabrikant en heb ik nagelaten het apparaat te controleren, fout van me, excuses. De order is verder goed behandelt en... hier is inderdaad 1 ding fout gegaan. Het apparaat is direct afkomstig van de fabrikant en heb ik nagelaten het apparaat te controleren, fout van me, excuses. De order is verder goed behandelt en heb ik 2 flessen van de bellenvloeistof bijgeleverd zoals op de factuur heeft gestaan, dus niet 1. Helaas is het ontbreken van een beschrijving van de bellenblaasmachine om een beugel te monteren reden om ons zo een laag cijfer te geven, ondanks de goede hulp, en ongevraagd goed advies en overleg.
We zullen nog beter ons best gaan doen, mocht het onoverkomelijk zijn de bellenblaasmachine terug te sturen dan kon en kan dat nog steeds ondanks de halve punt.

Geachte mevrouw Marcos

Was na 1 dag al bezorg. En ook goed ingepakt

Ik had ook telefonisch kontakt voor informatie ook heel vriendelijk persoon aan de lijn. Erg blij dat motiveerde mij om meteen te bestellen

Geachte heer Exaltus

Product zoals beschreven

Duidelijke product omschrijving en afbeelding

Geachte mevrouw Elderhorst

Geachte mevrouw Zizicova

Snel besteld

Snel verzonden

Geachte mevrouw Groot

Leuke items snelle reactie doen wat ze beloven en snelle levering tevreden

Snelle reactie en levering

Geachte heer Moonen

Goede servies

goed

Geachte mevrouw Liegeois

Alleen maar positief

Genoeg keuze in iedere prijsklasse

Geachte mevrouw Kloosterman

Goede ervaring, het zat op zich goed verpakt maar van de taart waren er toch een paar baby beeldjes afgegaan(zelf even geplakt). Verder zeer tevreden!!

Snelle verzending en netjes verpakt

Reactie Petit Merci:

bedankt voor de goede beoordeling ondanks dat er nog beeldjes waren afgegaan, volgende zending nog beter verpakken. Helaas behandelen de transporteurs de pakketten niet altijd met zorg.