Geachte mevrouw Wilbers

Leuk assortiment

Jacqueline

Snelle verzending. Keurig en goed verpakt. En alles was echt super lekker. Was een succes met de babyshower! Echt een aanrader!!

Alles

Angelique

Het bedrijf had het artikel dat ik zocht te koop. Bestellen ging snel en eenvoudig en werd snel bezorgd.

Bestellen eenvoudig, levering snel

Geachte mevrouw Roest

Zeer vriendelijk. netjes gebeld toen gehele bestelling niet direct beschikbaar was

zeer tegemoet komend om incomplete bestelling netjes af te ronden

Mevrouw

Niet heel meedenkend. Als je een mail stuurt over een product wat niet naar wens is zeggen ze gewoon dat dit is wat ze binnen krijgen en thats it. Ze hadden bijvoorbeeld ook wat anders ervoor in de... Niet heel meedenkend. Als je een mail stuurt over een product wat niet naar wens is zeggen ze gewoon dat dit is wat ze binnen krijgen en thats it. Ze hadden bijvoorbeeld ook wat anders ervoor in de plaats kunnen opsturen wat wel naar wens is.

Prima levering, snel

Reactie Petit Merci:

dit betreft een specifiek chocolade product van kleine musketbeschuitjes. Het aantal gekleurde musketjes op deze beschuitjes vond men te weinig. Hoezo niet meedenken? er is nu eenmaal geen... dit betreft een specifiek chocolade product van kleine musketbeschuitjes. Het aantal gekleurde musketjes op deze beschuitjes vond men te weinig. Hoezo niet meedenken? er is nu eenmaal geen alternatief. Als het niet naar wens is (wat wij niet kunnen weten bij verzending) stuur het dan retour. over niet meedenkend gesproken, kijk naar de reactie van ene mevr. Doleweerd uit Utrecht, DHL bleef in gebreke waardoor haar feestje in de war dreigde te raken, hebben 2 pakjes chocolade gebracht voor het feestje die avond door om te rijden op onze rit naar Den-Haag en Almere.

Geachte mevrouw van Doleweerd

Bestelling is nooit door DHL verzonden,mevrouw kwam helemaal naar Utrecht rijden met mijn bestelling! Tóp!!!!

De service is dus héél goed!!!!

Geachte mevrouw Scholten

Heel goed

Prachtige spullen voor weinig geld. Topwinkel

Geachte mevrouw Tang

Snel

Geachte mevrouw Biever

Fantastisch geregeld mooi optijd

Het was goed ingepakt en bescherm

Geachte mevrouw Ramnath

Super snel en blij met onze bestelling

👍