mevrouw W

Fijne ervaring gehad met petit merci. De tafelversiering was op en niet te leveren toen heb ik het bedrag terug gekregen en gratis een vervanging gekregen.

Snelle levering / voldoende op de hoogte gebracht per e-mail

Lmz

Valt mee

Geachte mevrouw van Gijsel

Goede service

Mooie producten voor een goede prijs

Priscilla

Super geweldig bedrijf en bezorging was er heel snel.

Al jaren een goed bedrijf

Geachte heer Niddha

Super snel geholpen met bedankjes voor een Gender Reveal Party. Netjes ingepakt en super snel geleverd.

Snel verwerkt
Denken met je mee

Geachte heer Hutsebaut

Lange levertermijn

Veel keuze

Reactie Petit Merci:

helaas weer een DHL blunder, beloftes zijn 1 a 2 dagen onderweg. In dit geval wederom niet gelukt door de transporteur, Excuses.

Geachte heer hassaballa

snelheid

Reactie Petit Merci:

DHL kan dus toch ook snel bezorgen. bedankt.

Geachte mevrouw van den Belt

Prima snel bezorgd. Pakketje zou alleen bij een afhaalpunt bezorgd worden en kwam toch thuis. Weg verrassing voor mijn man..

Snel bezorgd

Reactie Petit Merci:

Mijn blunder van de eerste orde, niet goed opgelet en dacht achteraf goed te doen door aan huis te laten bezorgen, hoeven de mensen de deur niet meer uit. FOUTFOUTFOUT, altijd opletten en naar de... Mijn blunder van de eerste orde, niet goed opgelet en dacht achteraf goed te doen door aan huis te laten bezorgen, hoeven de mensen de deur niet meer uit. FOUTFOUTFOUT, altijd opletten en naar de klant luisteren. Excuses

Geachte mevrouw Jonkers - van den Berg

Snelle levering.

Geachte mevrouw Creugers

Helaas is bij de verzending van mijn bestelling tot twee keer aan toe iets fout gegaan, maar ondanks dat was de service goed en hebben ze het opgelost. Mocht ik niet op tijd hebben besteld dan was... Helaas is bij de verzending van mijn bestelling tot twee keer aan toe iets fout gegaan, maar ondanks dat was de service goed en hebben ze het opgelost. Mocht ik niet op tijd hebben besteld dan was het ook niet op te lossen geweest. Maar dat was gelukkig niet het geval.

Goede klantenservice.

Reactie Petit Merci:

Deze kan ik me goed herinneren, 3x verzendkosten door stomme onoplettendheid.
Gelukkig toch goed voor de klant gekomen. Excuses.