Geachte mevrouw Ooms-Star

Makkelijk te bestellen. Keurig verpakt afgeleverd.

Gelukkig nog verkrijgbaar.

Geachte mevrouw Janssen

Ik heb rammelaars met snoeprijst hier gekocht als bedankje, deze waren erg leuk en werd door iedereen gewaardeerd.
De bestelling was snel binnen dus alles is perfect verlopen.

Makkelijk en duidelijke site.

Geachte mevrouw Lanser

Uistekend

Bezorging netjes op tijd

Geachte heer Youssef

Heel aangenaam service en ervaring

snel bezorging tijd en goede prijs

Geachte mevrouw Gifts

Geweldig❤️

Vriendelijk
Service gericht
Snel
Kwalitatief

Geachte mevrouw Eveleens Maarse-Mojet

Ik had een kilo bruidssuikers besteld, maar de inhoud kwam niet overeen met de foto van de bestelsite. Op 12 grote roze bloembruidsuikers na waren de rest vd de bruidsuikers wit. Ook vond ik in de... Ik had een kilo bruidssuikers besteld, maar de inhoud kwam niet overeen met de foto van de bestelsite. Op 12 grote roze bloembruidsuikers na waren de rest vd de bruidsuikers wit. Ook vond ik in de doos een stuk of 10 in felgekleurd gestreept zilverfolie verpakte zachte geleibonbons. Voor ons onbruikbaar.Gelukkig had ik roze chocoladepastilles meebesteld, zodat we toch nog een roze wit assortiment konden maken.

werd snel geleverd. Ook zat er een voorbeelddoosje bij, wat het invouwen vergemakkelijkte.

Reactie Petit Merci:

spijt ons dat uw verwachting niet overeenkomt met de getoonde foto. de samenstelling van bruidsuikers worden door de fabriek Eljo gedaan en dit gebeurd al tientallen jaren zo.
op de afbeelding...
op de afbeelding staan dus ook de in folie verpakte suikers, dit is 1 van de specialiteiten van dit samengestelde product.

Geachte mevrouw Wolters

Heel goed

Ja

Geachte mevrouw Heppener

Goede klandizie

Je kan het bestellen hoe je het wil, en zelf mee bepalen wanneer het uiterlijk binnen mort zijn

Geachte mevrouw Corte

Niet alles was geleverd, levering was wel redelijk snel

Er werd bericht gegeven dat 1 bestelde item niet meer te leveren was, echter heb ik een vraag gesteld via de mail om een alternatief te vragen welke niet is beantwoord

Reactie Petit Merci:

in deze bestelling was 1 artikel niet meer te krijgen wat netjes is gecommuniceerd en gecrediteerd.
op een 2e vraag naar een bruidspaar op slee wordt nog steeds gezocht maar is waarschijnlijk niet te krijgen.

Geachte mevrouw Witjes

Mooie producten