Geachte heer Paesch

Snel aflevering

Geachte mevrouw Blezer

Ik vond het een beetje jammer dat ik geen bestelbevestiging kreeg. Maar behalve dit was alles super. Hele snelle levering en het artikel was precies als verwacht en heel goed ingepakt

Snelle levering en goede verpakking

Geachte mevrouw Heuts

Zeer tevreden

Snelle en goede levering

Geachte mevrouw Van praet

Slecht

Reactie Petit Merci:

deze beoordeling slaat nergens op.
we hebben precies geleverd zoals gevraagd en zoals op de website staat. leveringskosten zijn €5,75 zoals DHL rekent.
Verder hebben we na aflevering geen...
deze beoordeling slaat nergens op.
Verder hebben we na aflevering geen klacht van desbetreffende klant gehoord.

Wilfred

Snelle levering, goed verpakt en producten geheel zoals op de site staat. En de smaak is ook goed!

Geachte mevrouw Trosemito

Tevreden

Snelle afhandeling. Goede en nette verpakking. Mooie afwerking van de artikelen

Geachte mevrouw Geerlings

Prima. Het was netjes op tijd binnen

Nvt

Snelle service. Ik kreeg mijn bestelling volgende dag binnen.

Alle artikelen komen overeen met de foto's en zijn netjes ingepakt.

mevrouw Zuidam

Een goede ervaring.?

Leuke producten en een leuke website

Geachte mevrouw Goossens

Eerst heel erg vriendelijk en meedenkend.Beantwoord niet alle vragen die er zijn.De bestelling was verder goed op een bellenblaas machine na die zat vol putten en deuken en er miste een fles... Eerst heel erg vriendelijk en meedenkend.Beantwoord niet alle vragen die er zijn.De bestelling was verder goed op een bellenblaas machine na die zat vol putten en deuken en er miste een fles bellenblaas vloeistof in de doos dat is gemeld maar verder niets mee gedaan.Dus hier bestellen gaat niet meer gebeuren.Helaas en jammer dat het zo ging en niet netjes opgelost werd.

Meedenkend maar sturen spul wat tweedehands lijkt te zijn en lossen zo n probleem niet netjes op!

Reactie Petit Merci:

hier is inderdaad 1 ding fout gegaan. Het apparaat is direct afkomstig van de fabrikant en heb ik nagelaten het apparaat te controleren, fout van me, excuses. De order is verder goed behandelt en... hier is inderdaad 1 ding fout gegaan. Het apparaat is direct afkomstig van de fabrikant en heb ik nagelaten het apparaat te controleren, fout van me, excuses. De order is verder goed behandelt en heb ik 2 flessen van de bellenvloeistof bijgeleverd zoals op de factuur heeft gestaan, dus niet 1. Helaas is het ontbreken van een beschrijving van de bellenblaasmachine om een beugel te monteren reden om ons zo een laag cijfer te geven, ondanks de goede hulp, en ongevraagd goed advies en overleg.
We zullen nog beter ons best gaan doen, mocht het onoverkomelijk zijn de bellenblaasmachine terug te sturen dan kon en kan dat nog steeds ondanks de halve punt.