Atelier Zwierige Penseel

Vlot en hulpvaardig

snelle reactie en handige tools om een nieuwe website te bouwen

Pronk`s dogshop

Correct en hulpverlenend!

Snelle afhandelingen van eventuele problemen

ActionGuidance

Ik ben heel erg tevreden over PerfectManage. Vanaf het eerste contact heb ik een super service ervaren en de kwaliteit van de producten zijn heel er goed. Ik zal het daarom ook iedereen aanraden.

Service

Stam Klus- & Onderhoudsbedrijf

Goede informatievoorziening, duidelijke uitleg en een goede service. Zeer tevreden!

Snelle respons.

ZEYNO's TOSTY

Goede ervaring. De modules zijn eenvoudig in gebruik.

Super snelle medewerking! Problemen worden snel opgelost!

Drankenspecialist 't Raedthuys

Alleen maar goede ervaring.
Snel, goede kwaliteit en service.

Erg behulpzaam bij opstarten bij site

Rijschool A35

Ik ben als eigenaar van Rijschool A35 te Enschede zeer tevreden over Perfectmanage. DE rijschool bestaat 15 jaar en ik heb verschiilende website's laten maken c.q. gehad. Met een website van... Ik ben als eigenaar van Rijschool A35 te Enschede zeer tevreden over Perfectmanage. DE rijschool bestaat 15 jaar en ik heb verschiilende website's laten maken c.q. gehad. Met een website van Perfectmanage kan ik echt uitleven, mijn "creatieve" kant laten zien en dat is wat ik bij vorige website's miste. Uitbreiden is geen punt. Ik raad het een ieder aan die een website en/of webshop op wil zetten.

De sterke punten vind je in bovenstaande tekst terug !

Prima ervaringen qua opzet website en snelheid van handelen en reageren

alert op vragen en het zoeken naar oplossingen

Windkracht Sien

Prima service en met heldere informatie die ook goed te vinden is op de website van Perfectmanage.

Snelle respons op vragen.
Communicatie aanpassen op kennisniveau van de klant.

Jan Horstink h/o Milieu Visie

Geweldig, vooral het zelf aanpassen is leuk om te doen en dan de support en nu het resultaat, super !.

De adequate hulp en dat op afstand ongekend.