Simone Gerard Fotografie

Prima service, goede adviezen, snelle afhandeling,

Deskundig, snel, klantvriendelijk. Redelijke prijzen.

Sono

Onze ervaringen met Perfectmanage zijn uitstekend, de website werd als demo gratis opgemaakt in onze huisstijl en het zag er meteen zeer goed uit. De reactietijd bij vragen is super snel en er... Onze ervaringen met Perfectmanage zijn uitstekend, de website werd als demo gratis opgemaakt in onze huisstijl en het zag er meteen zeer goed uit. De reactietijd bij vragen is super snel en er worden duidelijke antwoorden gegeven. Het Perfectmanage systeem is zeer gebruiksvriendelijk en heeft meer mogelijkheden dan in eerste instantie gedacht. De website is zeer goed te bekijken via mobiel, IPad en Desktop.

Kwaliteit en betrouwbaarheid.

Vlinder Bach Bloesem Therapie

Wilde de uitdaging met mezelf aangaan om te leren mijn eigen website te creëren en beheren, met Perfectmanage als basis. De demo website die ik toegestuurd kreeg was verbluffend prachtig, het heeft... Wilde de uitdaging met mezelf aangaan om te leren mijn eigen website te creëren en beheren, met Perfectmanage als basis. De demo website die ik toegestuurd kreeg was verbluffend prachtig, het heeft mijn verwachtingen meer dan overtroffen. Het invoegen van tekst en fotomateriaal is veel eenvoudiger dan ik had gedacht. Door de goede support voelde ik me aangemoedigd om mezelf a.h.w. te coachen dit te leren. Het is me gelukt! Zonder PerfectManage had ik dit niet gered, zeker niet in zo'n korte tijd! Dit bedrijf krijgt van mij dus een hele dikke 10!

Snelle interactie, goede support, zeer professioneel en kundig!

Hendriks Mtb en Fiets service

Nou ik heb alleen maar lof over Perfectmanage , voor mij was een website maken een drama. Want ik kan wel wat met computers omgaan maar dit was boven mijn pet. Met hun voorbeeld en wat aanpassingen... Nou ik heb alleen maar lof over Perfectmanage , voor mij was een website maken een drama. Want ik kan wel wat met computers omgaan maar dit was boven mijn pet. Met hun voorbeeld en wat aanpassingen heb ik nu een geweldige site laten bouwen en voor een mooi bedrag die het waard is.

Patrick Janssen

Ik heb nu 2 websites hier ondergebracht. Het gevoel na het eerste contact was meteen erg goed. Bij vragen wordt je heel snel geholpen. Echt een top bedrijf.

Je wordt meteen goed geholpen bij vragen. Ze leggen het je goed uit. Vriendelijk. Klantgericht.

Ritish Hoeblal / Olympus Equipment Services B.V.

Zeer positief.

Goede Service.

Carpe Diem Makelaardij de beurs

Fantastisch geregeld. Binnen een paar uur al online en heel snel geholpen met aanvullende vragen.
Zeer goed in beeld wat de wens is. Super terugkoppeling en prettig te ervaren dat er echt geluisterd wordt.

Flitsend snel.
Moderne website en zeer gebruiksvriendelijk om zelf aanpassingen te doen.
Binnen een mum van tijd een mooie site die ook mobiel geweldig werkt.
Mijn complimenten...
Flitsend snel.
Moderne website en zeer gebruiksvriendelijk om zelf aanpassingen te doen.
Binnen een mum van tijd een mooie site die ook mobiel geweldig werkt.
Mijn complimenten voor de mensen achter de "lijn". Je bent echt klant en wordt goed en persoonlijk geholpen.

NunspeetEnergie i.o.

Uitstekende ervaring, snel, deskundig, proactief

Proactief

Praktijk voor Natuurgeneeskunde GeoVitaal

Ik kwam bij dit bedrijf terecht via een bevriende arts, die heel lovend was over de prijs/functionaliteit van de door Perfectmanage geleverde websites. Nu, drie maanden later, ben ik het helemaal... Ik kwam bij dit bedrijf terecht via een bevriende arts, die heel lovend was over de prijs/functionaliteit van de door Perfectmanage geleverde websites. Nu, drie maanden later, ben ik het helemaal eens met die bevriende arts.
Het Perfectmanage systeem is relatief eenvoudig te bedienen en ziet er goed uit.

Goede accurate en vriendelijke hulp,

2PConcepts

2PConcepts

Snel en direct to the point