Professionaliteit/ deskundigheid adviseurs
Waarde van het onderzoek/ advies
Klantvriendelijkheid/ service

Nico Groenewegen

Goed gesprek, ik kom later zeker terug!

Zijlstra

Zeer duidelijke uitleg over de bloedwaarden, gaan alle 30 punten waarden bespreken , en nemen hier alle tijd voor , en geven prima advies om de minder goede waarde te verbeteren

Corrie Verhoeff

Heel helder en begrijpelijke uitleg

Caroline Schenk

Goede communicatie. Snelle uitslag en fijne duidelijke uitleg van mijn bloedwaarde.

W.K. Machielsen

Buitengewoon plezierig en duidelijk!!! Oordeel over deskundigheid is natuurlijk moeilijk dat merken we wel.

Anja van Amersfoort

Bijzonder hoeveel tijd er genomen werd om de laboratorium uitslagen toe te lichten en supplementen te adviseren.
Ik heb geen reden om te twijfelen aan de toezeggingen die gedaan zijn om in...
Ik heb geen reden om te twijfelen aan de toezeggingen die gedaan zijn om in contact te blijven en een goed vervolg te geven aan dit eerste onderzoek en advies.

Gonny Komdeur

Prettige en duidelijke uitleg van onderzoek en waardes. Er werd ruim de tijd genomen. Het kwam prettig en betrouwbaar over.

Asma

De algemene zorg kan van mij een voorbeeld nemen aan dit bedrijf. Erg comfortabele en aangename ervaring, in elke stap van het proces voelde ik me comfortabel en goed geïnformeerd. Zeker van plan... De algemene zorg kan van mij een voorbeeld nemen aan dit bedrijf. Erg comfortabele en aangename ervaring, in elke stap van het proces voelde ik me comfortabel en goed geïnformeerd. Zeker van plan trouwe klant te blijven en de eerste en enige die ik andere zou aanraden voor een bloedonderzoek en vitamine supplementen. Top kwaliteit in elk aspect en echt waar voor je geld!

J. Hak

Professionele en vriendelijke uitleg gegeven. Advies is duidelijk omschreven

Karin

Na veel zelfstudie van supplementen kwam ik er toch niet uit. Via een bloedonderzoek heb ik nu op maat een advies gekregen. Wel zo fijn. Na mijn adviesgesprek kreeg ik ook op de email de uitleg... Na veel zelfstudie van supplementen kwam ik er toch niet uit. Via een bloedonderzoek heb ik nu op maat een advies gekregen. Wel zo fijn. Na mijn adviesgesprek kreeg ik ook op de email de uitleg erbij. Super.