Professionaliteit/ deskundigheid adviseurs
Waarde van het onderzoek/ advies
Klantvriendelijkheid/ service

C.Kanteman

Snelle afspraak kunnen maken; zeer snel resutaat ontvangen en .....100% goede uitleg van de resultaten!!!

Berendsen Ton en Thea

Breed bloedbeeld alsmede snelle en adequate service

M van tellingen

Erg goed

Wendeline

Inhoudelijk top! Deskundige adviseurs. Dit in contrast met de handling/follow up: afspraken bleken niet in agenda te staan, reactie op mail niet of veel later, testresultaat was onvindbaar etc.

Reactie Perfect Lab:

Geachte mevrouw de Bouter,
Geachte mevrouw de Bouter,
Het klopt dat er bij u een aantal zaken niet helemaal soepel zijn verlopen, dat spijt ons zeer. Wij willen u bedanken voor uw feedback en wij zullen onze service blijven verbeteren.
Met vriendelijke groet, Team Perfect Health

r.boom

Komen de afspraken niet na slechte service

Reactie Perfect Lab:

Geachte meneer Boom,
Bedankt voor uw bericht.
Ik zou u graag willen helpen. U kunt ons bellen op het nummer: 0202809250 of e-mailen naar info@perfectlab.nl
Wij staan u graag te woord en...
Geachte meneer Boom,
Bedankt voor uw bericht.
Wij staan u graag te woord en willen graag weten wat er mis is gegaan. Dan kijken wij samen naar de juiste oplossing. Vriendelijke groet, Team Klantenservice

Jolanda Groen

Darm Health Check besteld, was snel in huis. Uitslag helder en mogelijke oorzaak darm problemen gevonden. Perfect geholpen door de super vriendelijke voedingscoach. tot zover erg tevreden

Wilma IJzerman-van Maurik

Het contact met Finn was prettig, duidelijk en persoonlijk! Hij heeft mij op zeer deskundige wijze geïnformeerd en geadviseerd.

Arnold Houtermans

Zeer informatief en prettig gesprek. Neemt vooral de tijd en dat is belangrijk !

Frank

Prima ervaring, ik gebruik de supplementen reeds jaren naar volle tevredenheid, heb onlangs ook de perfect health bloedtest gedaan, blij met de uitslag maar bovenal met het kundige advies in het... Prima ervaring, ik gebruik de supplementen reeds jaren naar volle tevredenheid, heb onlangs ook de perfect health bloedtest gedaan, blij met de uitslag maar bovenal met het kundige advies in het opvolgingsgesprek mat Sarah, chapeau mensen, een aanrader

Meike Haalboom

Per telefoon een duidelijke en rustige uitleg en behandelingsadvies gekregen n.a.v. Darmcheck. Samenvatting per e-mail ontvangen, zodat ik het rustig kon teruglezen. Vond ik erg prettig.