Professionaliteit/ deskundigheid adviseurs
Waarde van het onderzoek/ advies
Klantvriendelijkheid/ service

Nathalie

Geweldige service en uitmuntend professioneel!

H.Pastoors

De naam zegt het al /Perfect

Sheila

Goed beeld van mijn gezondheid. Paar paar puntjes om t verbeteren. Blij dat ik weet waar aan ik kan werken en hoe.

Evelien Metsen

Na lang twijfelen toch maar gedaan. Mijn vage klachten werden niet geheel serieus genomen bij de huisarts. Tijdens het telefonisch consult met een gezondheidsadviseur kon ik alles kwijt, van... Na lang twijfelen toch maar gedaan. Mijn vage klachten werden niet geheel serieus genomen bij de huisarts. Tijdens het telefonisch consult met een gezondheidsadviseur kon ik alles kwijt, van kwaaltjes in het verleden tot vermoeidheid van nu. En ja hoor! Er was wel zeker iets uit mijn bloed te halen waar ik gericht wat aan kan doen. Heel fijn en ik kom zeker over een tijd weer terug voor een nieuwe check!

Huib

Fantatisch! waardevollle check up, alles goed geregeld, en zeer deskundig advies, nemen echt de tijd!

C v Driel

Zeer tevreden

Rob Smits

Men neemt ruim de tijd voor een duidelijke stap voor stap uitleg. Wanneer waardes van het bloedonderzoek afwijken van de normale waardes nog een extra toelichting wat de oorzaak zou kunnen zijn..... Men neemt ruim de tijd voor een duidelijke stap voor stap uitleg. Wanneer waardes van het bloedonderzoek afwijken van de normale waardes nog een extra toelichting wat de oorzaak zou kunnen zijn.. Ook wordt ingegaan op de consequenties die een afwijking kunnen veroorzaken en wat er eventueel tegen te doen is om het op te lossen. Daarnaast ook nog eens uitgebreid een schriftelijke toelichting per post.

Jelena Krstic

Fijn gesprek, heb echt veel waardevolle info gekregen waarmee ik aan de slag kan

Lara beheer

Goed ervaring