Professionaliteit/ deskundigheid adviseurs
Waarde van het onderzoek/ advies
Klantvriendelijkheid/ service

Wim Bakker

Heel goed gesprek gehad met Shahin met een duidelijke uitleg. Zo zouden meer artsen met hun patienten moeten communiceren, zou een hoop ellende schelen!

ByGigi.nl

Zeer grondige uitleg en betekenis van bloedwaarden en voldoende gelegenheid om vragen te stellen.

Freddie Batema

Het bloedprikken ging snel en makkelijk, het bespreken van de resultaten ging ook best snel maar alles was duidelijk en deskundig begeleid.

Hannelore de Bruijne

Zeer goed advies en heel professioneel!

Madelijn

Het totale proces van bloedafname tot telefonisch consult verliep op een zeer aangename manier. Het is prettig om op deze manier inzicht te krijgen in je gezondheid. En waar nodig nog verder kunt... Het totale proces van bloedafname tot telefonisch consult verliep op een zeer aangename manier. Het is prettig om op deze manier inzicht te krijgen in je gezondheid. En waar nodig nog verder kunt optimaliseren dmv suppletie.

Hedy Isakh

Duidelijk en eerlijke en open gesprek. Geen marketing onderliggende praatje. Welzijn van de klant staat vooraan.

Henk Snaphaan

Vriendelijkheid bij het prikken was ver te zoeken, verder telefonische afhandeling perfect

Ingrid Dijkstra

Tijdens het telefoongesprek om de uitslag door te nemen, lag er wel een te grote nadruk op het adviseren van de verkoop van de supplementen van Perfect Lab. Ik kreeg hierdoor de indruk dat het... Tijdens het telefoongesprek om de uitslag door te nemen, lag er wel een te grote nadruk op het adviseren van de verkoop van de supplementen van Perfect Lab. Ik kreeg hierdoor de indruk dat het bloedonderzoek gebruikt wordt voor een commercieel doel.

H&A

Ik hoor ivm covid dat ze niet lang terug konden kijken of ik het had gehad,maar heb 2x betaald hier voor in covidperiode

F. van Vianen

Ik ging er naartoe om er achter te komen welke vitamines eventueel te slikken. Er werd mij na bloedonderzoek geadviseerd langs de huisarts te gaan. De huisarts leek 'not amused' en wilde een eigen... Ik ging er naartoe om er achter te komen welke vitamines eventueel te slikken. Er werd mij na bloedonderzoek geadviseerd langs de huisarts te gaan. De huisarts leek 'not amused' en wilde een eigen bloedonderzoek. Hieruit werd het niet nodig geacht meer te slikken dan ik al deed. Probleem, wat te doen.....wiens advies volg ik.