Professionaliteit/ deskundigheid adviseurs
Waarde van het onderzoek/ advies
Klantvriendelijkheid/ service

Arnold Houtermans

Zeer informatief en prettig gesprek. Neemt vooral de tijd en dat is belangrijk !

Frank

Prima ervaring, ik gebruik de supplementen reeds jaren naar volle tevredenheid, heb onlangs ook de perfect health bloedtest gedaan, blij met de uitslag maar bovenal met het kundige advies in het... Prima ervaring, ik gebruik de supplementen reeds jaren naar volle tevredenheid, heb onlangs ook de perfect health bloedtest gedaan, blij met de uitslag maar bovenal met het kundige advies in het opvolgingsgesprek mat Sarah, chapeau mensen, een aanrader

Meike Haalboom

Per telefoon een duidelijke en rustige uitleg en behandelingsadvies gekregen n.a.v. Darmcheck. Samenvatting per e-mail ontvangen, zodat ik het rustig kon teruglezen. Vond ik erg prettig.

Henk Sikkenga

Prettig gesprek met duidelijke uitleg

Kim

Heel prettig om aan de hand van zo'n uitgebreid bloedonderzoek te zien waar je staat en waar je aandachtspunten liggen. Voelt fijn om onderbouwd met supplementen aan de slag te gaan. De... Heel prettig om aan de hand van zo'n uitgebreid bloedonderzoek te zien waar je staat en waar je aandachtspunten liggen. Voelt fijn om onderbouwd met supplementen aan de slag te gaan. De gezondheidsadviseur was professioneel en deskundig en beantwoordde mijn vragen geduldig. Ik ben er blij mee!

Van der Zijden

Deskundig advies en zeer klantvriendelijk

B. Gielens

Duidelijke uitleg en de eind conclusie overzichtelijk in mail ontvangen.

Naomi

Fijn contact gehad en werd kort na bloedonderzoek gebeld om uitvoerig de resultaten door te nemen. De medewerker was erg vriendelijk en geduldig en heeft alles goed uitgelegd en advies gegeven over... Fijn contact gehad en werd kort na bloedonderzoek gebeld om uitvoerig de resultaten door te nemen. De medewerker was erg vriendelijk en geduldig en heeft alles goed uitgelegd en advies gegeven over de te nemen vervolgstappen. Vervolgens ontving ik ook een verslag van het gesprek, waarin alles uitgebreid was uiteengezet. Erg blij mee.

C.Doornenbal

Gesprek met de heer Ghauri was prettig, informatief en professioneel.