Familie Koopman

Aardige mensen, waarde naar je geld!

Ik had op het laatste moment een terrasverwarmer nodig. Ik belde na 17.00 uur naar het bedrijf maar ze bleken al gesloten te zijn. Een paar minuten later werd ik teruggebeld door het bedrijf en de... Ik had op het laatste moment een terrasverwarmer nodig. Ik belde na 17.00 uur naar het bedrijf maar ze bleken al gesloten te zijn. Een paar minuten later werd ik teruggebeld door het bedrijf en de werknemer vertelde mij dat het mogelijk was om een terrasverwarmer te huren!

Uwe

Wat een toppers!! Goeie service voor een leuke prijs

Fam Schwartz

Heel vriendelijk, behulpzaam en professioneel! Prima spullen duidelijke afspraken. Zeer handig voor een feestje!
Jongens bedankt!

Django van der Linden

Dierenambulance Alphen aan den Rijn e.o.

Job en zijn crew hebben bij ons het feest voor het 12,5 jarig bestaan verzorgd. Prima geregeld en geheel volgens afspraak!
Bedankt mensen en tot de volgende keer!

Mooie tent gehuurd werd netjes geplaats en goed vastgemaakt. Ze kwamen hem ook weer zelf afbreken. Goede service en goed materiaal. Volgende keer gaan we zeker weer naar partyverhuren.nl

Joëlla Jonker

Goede spullen en erg vriendelijk personeel die je bij alles kunnen en willen helpen. Zetten het ook nog eens voor je neer! Groot aanbod aan spullen. Was erg tevreden!

Top geregeld!