Nick

We hebben twee taps met twee koolzuurflessen 6kg gehuurd. Super goede prijs-kwaliteit verhouding, snelle levering en uitstekende service. 's Avonds na sluitingstijd konden we nog vragen hoe de... We hebben twee taps met twee koolzuurflessen 6kg gehuurd. Super goede prijs-kwaliteit verhouding, snelle levering en uitstekende service. 's Avonds na sluitingstijd konden we nog vragen hoe de aansluiting precies werkte (via WhatsApp) en ook op zondag waren ze bereikbaar voor een vraag omtrent de schoonmaak (ook via WhatsApp). Niks te klagen!

Marielle

In de maand januari heeft partyverhuren.nl ons heel goed geholpen met het leveren van de materialen voor ons Open Huis. Alles netjes bezorgd en weer keurig op tijd opgehaald. Vriendelijke... In de maand januari heeft partyverhuren.nl ons heel goed geholpen met het leveren van de materialen voor ons Open Huis. Alles netjes bezorgd en weer keurig op tijd opgehaald. Vriendelijke medewerkers en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Hetty

Springkussen Krokodil gehuurd! Werknemers verlenen goede service. Alles wordt op -en afgebouwd.

Bas

Zeer klantvriendelijk. Goede kwaliteit en de mensen van Partyverhuren denken echt mee je mee!

Anouk

Ik had een aantal vragen over de verhuur van producten medewerker job heeft mij hier erg goed bij geadviseerd. Echt een aanrader

Fabian

Super goed bedrijf. Huur soms spullen van de en altijd heel vriendelijk. Altijd op tijd nooit te laat. Afspraak met ophalen is ook nooit een gedoe. Super zaak

Fabian / FALORMA glazenwasserij

Ik wil hiermee even aangeven wat 1 TOP bedrijf dit is had hier voor de geboorte van me eerste kleinzoon te vieren een lekkere grote baby opblaas gehuurd!
Ben echt zeer netjes behandelt en ze...
Ben echt zeer netjes behandelt en ze zijn niet moeilijk had de huur van 3 dagen maar heb hem uit eindelijk 4 dagen gehad dit omdat de zondag erbij viel dus das mooi meegenomen

Nogmaals harstikke bedankt partyverhuren.nl

En als ik in de toekomst nog is wat voor een feest wil huren ga ik jullie zeker weer vinden ( bezoeken)

Met vriendelijke groet , Fabian van der Vreede

Melvin

Top goed alles was op tijd en zag er netjes uit kinderen hebben zich prima vermaakt ook het ophalen was ook netjes optijd en werd netjes opgeruimd

Joop Bruinsma

Goed geregeld, zelfs uitleg over het opzetten van de tent, nette schone tent echt super.

Echt een top service! Binnen de regio vanaf € 50,00 gratis bezorging. Ook super dat het springkussen wordt neergezet en de biertap wordt aangesloten. Volgende keer huur ik zeker weer!