City garage

Vorige jaar een springkussen besteld. Zeer goed bevallen. Dit jaar weer springkussen besteld voor de verjaardag van mijn dochters. Geen omkijken naar wordt gebracht en opgehaald in overleg. Top... Vorige jaar een springkussen besteld. Zeer goed bevallen. Dit jaar weer springkussen besteld voor de verjaardag van mijn dochters. Geen omkijken naar wordt gebracht en opgehaald in overleg. Top service!

Delta Team

Snelle en goede service!! zeker een aanrader en vriendelijke medewerkers.

Jerry Quist

Bedankt voor die mooie geluidsinstallatie. We hebben genoten. . Ik kijk uit naar het volgende feest!

Prima service

Rosita Bodha

Goede service. Spullen zijn op tijd geleverd en ook keurig weer opgehaald. Voor herhaling vatbaar om iets bij jullie te huren.

Nicole

Goede service en vriendelijke jongens.
De (grote)kinderen hebben het super gehad op de storm baan

Laura Hoek

Fijn contact en goede service! Er wordt vrijwel meteen gereageerd en alles gaat in goed overleg. Mijn zoontje werd 2 jaar en het leukste cadeau vond hij zijn aap springkussen. Hij is er niet meer... Fijn contact en goede service! Er wordt vrijwel meteen gereageerd en alles gaat in goed overleg. Mijn zoontje werd 2 jaar en het leukste cadeau vond hij zijn aap springkussen. Hij is er niet meer van afgekomen en had de grootste lol! Partyverhuren.nl wij vinden jullie top!

Angel

Heel fijn, top service

Wattlab

Super service, thanks voor alles!

Aziz

Voor een feest een grote tent en een tap besteld alles was prima optijd en werkte perfect precies wat je moet kunnen verwachten .
Top bedrijf