Elisabeth Joseph

Top service! Wij hadden springkussen voor onze dochter's verjaardag. Hele wijk heeft genoten 3 dagen lang.

Natascha

Een goede ervaring, duidelijk contact over de levertijd en het ophaalmoment. Heel flexibel en goed bereikbaar.

Vincent

Fantastisch kinderfeestje gehad met een springkussen van Partyverhuren.nl! Geweldige service van het bedrijf - springkussen werd gebracht, opgezet en weer opgehaald. Uitstekende prijs/kwaliteit... Fantastisch kinderfeestje gehad met een springkussen van Partyverhuren.nl! Geweldige service van het bedrijf - springkussen werd gebracht, opgezet en weer opgehaald. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Jamie

Top springkussen, snel en goed geregeld

Mandy

Super service hele aardige mensen makkelijk te reserveren en wij hebben heel erg genoten

Kevin van Dijk

Prima bedrijf. Verhuren mooi apparatuur, geven duidelijke communicatie en reageren snel en vriendelijk op vragen. Apparatuur was een beetje stoffig, maar verder geen problemen ervaren. Zijn ook erg... Prima bedrijf. Verhuren mooi apparatuur, geven duidelijke communicatie en reageren snel en vriendelijk op vragen. Apparatuur was een beetje stoffig, maar verder geen problemen ervaren. Zijn ook erg soepel met de haal- en brengtijden en de locatie is goed bereikbaar. Zeker een aanrader.

Double S

Keurige en nette service

Luuk

Tap gehuurd voor zaterdagavond. Was beschikbaar van vrijdag tot maandag en alles werkte prima. Toen de druk niet klopte even opgebeld en geholpen ondanks dat het zaterdag was. Zou hier zeker nog is... Tap gehuurd voor zaterdagavond. Was beschikbaar van vrijdag tot maandag en alles werkte prima. Toen de druk niet klopte even opgebeld en geholpen ondanks dat het zaterdag was. Zou hier zeker nog is huren!

Iva vukovic

Top service! Ze helpen met alles, opbouwen en afbouwen. Springkussen is erg leuk, en de prijs nog leuker! Mijn andere zoontje is over 3 weken jarig, wij gaan hier zeker nog een keer huren. Super... Top service! Ze helpen met alles, opbouwen en afbouwen. Springkussen is erg leuk, en de prijs nog leuker! Mijn andere zoontje is over 3 weken jarig, wij gaan hier zeker nog een keer huren. Super vriendelijk personeel. Kortom een echt bedrijf om aan te raden.

Maarten

Vriendelijk, het klopt en ze zijn snel